jbcola, overzicht(je) op p266 thx to SVEN!!
- Stan
- Be Mini
- Contacteer:
- pieterdg
- Bijna verslaafd
Bericht
Heb ik nu ook in mijn linker voorvelg, een deukje door een betonplaat van de autostrade die omhoog was geschoven
Gelukkig dat het multispokes zijn en zo maar een hele kleine deuk is, ik kan mij voorstellen met vijfspaakvelgen.....
He, en die clubman ni verkopen e

Gelukkig dat het multispokes zijn en zo maar een hele kleine deuk is, ik kan mij voorstellen met vijfspaakvelgen.....

- modena
- Be Mini
Bericht
Afgelopen dinsdag met mijn GTItje naar Plopseland geweest,ik heb doodsangste uitgestaan met mijn 20 inch tering wat zijn de wegen bij jullie slecht zelfs de snelwegen!!!!
Jack
pieterdg schreef:Heb ik nu ook in mijn linker voorvelg, een deukje door een betonplaat van de autostrade die omhoog was geschoven![]()
Afgelopen dinsdag met mijn GTItje naar Plopseland geweest,ik heb doodsangste uitgestaan met mijn 20 inch tering wat zijn de wegen bij jullie slecht zelfs de snelwegen!!!!

mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
een works clubman met wat leuke mods en een PSS9.. droom
ik ooktirex schreef:hij wil ne works (denk ik)..

een works clubman met wat leuke mods en een PSS9.. droom
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
motor is wel de moeite, andere pistons en turbo enzo.
had ik geweten dat er een JCW clubman ook kwam (een dealer waar ik me informeerde beweerde van NIET, enkel de hatch) had ik ook nog even gewacht
bij deze doe zelf je research en reken niet op incompetente dealers
ik ga ASAP met éne gaan rijden, en dan zien we wel
edit: en ik wacht ook de eerste dyno runs af.. als de JCW ook underrated is zoals de andere (waarschijnlijk wel he, want het verschil met de JCW stage I en de factory JCW zou te klein zijn) ..
valt mee hoor, enkel de koppeling is anders. voor de rest is het nog steeds de getrag g253jbcola schreef:Nen Works heeft een sterkere motor en een sterkere versnellingsbak
motor is wel de moeite, andere pistons en turbo enzo.
had ik geweten dat er een JCW clubman ook kwam (een dealer waar ik me informeerde beweerde van NIET, enkel de hatch) had ik ook nog even gewacht

bij deze doe zelf je research en reken niet op incompetente dealers
ik ga ASAP met éne gaan rijden, en dan zien we wel
edit: en ik wacht ook de eerste dyno runs af.. als de JCW ook underrated is zoals de andere (waarschijnlijk wel he, want het verschil met de JCW stage I en de factory JCW zou te klein zijn) ..
- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Straks ga ik op de bewuste plaats foto's gaan trekken, aangeven aan de politie en maandag mag mijn verzekering in actie vliegen
Volgens mijn agent maak ik wel een goeie kans om 1 of 2 nieuwe velgen te krijgen, blijkbaar zit er een extra clausule in mijn omnium die dat wel mogelijk maakt. Lang leve schoonmoeders als verzekeringsagente
Morgen de Rota's er waarschijnlijk af en effe op de BBS'en rijden...
Geloof me, had een andere velg zou geweest zijn die was zeker voor de vuilbakFred schreef:Altijd klote zo'n ontdekkingen, en ik dacht dat Rota velgen van goeie kwaliteit waren
?

Straks ga ik op de bewuste plaats foto's gaan trekken, aangeven aan de politie en maandag mag mijn verzekering in actie vliegen

Volgens mijn agent maak ik wel een goeie kans om 1 of 2 nieuwe velgen te krijgen, blijkbaar zit er een extra clausule in mijn omnium die dat wel mogelijk maakt. Lang leve schoonmoeders als verzekeringsagente

Morgen de Rota's er waarschijnlijk af en effe op de BBS'en rijden...
- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
heb ook vorig jaar voorgehad met mijn 19" ers..
heb het bedrag van 2 nieuwe velgen gekregen van de verzekering!
10 maanden later heeft de verzekering het geld terug gekregen van het (dorp of stad) waar dat het plaatsvond..
maar moet wel ne pv van gemaakt worden hè Dick..
ps: moet ik nieuwe Rota's bestellen voor u?!
Gr.Mario
heb het bedrag van 2 nieuwe velgen gekregen van de verzekering!
10 maanden later heeft de verzekering het geld terug gekregen van het (dorp of stad) waar dat het plaatsvond..
maar moet wel ne pv van gemaakt worden hè Dick..
ps: moet ik nieuwe Rota's bestellen voor u?!
Gr.Mario
- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
prijsofferte!!!!!!! waar moet ik da gaan halen... koop alles int .....
was van plan om met de golf te komen, als ik is moet overgeven na al die pinten..
jbcola schreef:Je mag mij wel een prijsofferte laten maken, ga ze toch nodig hebben voor de verzekeringtirex schreef: ps: moet ik nieuwe Rota's bestellen voor u?!
Gr.Mario![]()
Als je donderdag komt zou ik eens jou velgen willen passen op de mijne, lukt dat denk je??
prijsofferte!!!!!!! waar moet ik da gaan halen... koop alles int .....

was van plan om met de golf te komen, als ik is moet overgeven na al die pinten..

Onze sponsors