Mini in Goodyear reclamefilmpje voor nieuwe run-on-flat band
- Franky2006
- 4 op een rij!
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Mijn runflats rijden prima, OOK als er eentje linksvoor opeens een grote spijker in zit, gelukkig was de dealer dichtbij, want de snelweg op, dat doe ik dan liever niet meer.
iDD....... wel f**k duur die pirellis
iDD....... wel f**k duur die pirellis
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja ik heb ze er ook onder liggen alleen met fors remmen en hoge snelheden hobbelen ze nogal!

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
O, ja waarom? Ik rijd nog maar 1600 km met die banden. Wat ga je nemen.Mini Poeper schreef:En bij mij gaan ze er binnenkort eraf!!!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
De Toyo's zijn goed (weet niet zo uit mijn hoofd welke) en van BF Goodrich mogen ze er ook wel zijn.

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Omdat ze versleten zijn (eindelijk)!
Ja, m'n pa is er nu mee bezig omdat ik ziekenhuis lig en hij zelf ook nieuwe banden nodig heeft, dus is goed mogelijk dat mijn banden bij zijn dealer gewisseld worden. Ik heb 'm m'n voorkeurlijstje gegeven:
- Dunlop SP Sport 9000
- Dunlop Sport Maxx
- Toyo Proxes TR-1
Iemand anders nog ideën/suggesties?
Twijfel ook nog in de maat: huidig is 205/45/17, maar denk ook nog over 205/40/17 of 215/40/17 toch denk ik dat ik voor de huidige maat ga.
Ja, m'n pa is er nu mee bezig omdat ik ziekenhuis lig en hij zelf ook nieuwe banden nodig heeft, dus is goed mogelijk dat mijn banden bij zijn dealer gewisseld worden. Ik heb 'm m'n voorkeurlijstje gegeven:
- Dunlop SP Sport 9000
- Dunlop Sport Maxx
- Toyo Proxes TR-1
Iemand anders nog ideën/suggesties?
Twijfel ook nog in de maat: huidig is 205/45/17, maar denk ook nog over 205/40/17 of 215/40/17 toch denk ik dat ik voor de huidige maat ga.
Laatst gewijzigd door Mini Poeper op 23 jun 2006, 10:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Juist die Toyo's bedoel ik. Rijden goed, vind ik.
De Pirelli P-zero-corsa's mogen er ook zijn, echt superbanden (!), maarrrrrr die gaan zeg maar niet zo heel lang mee......
De Pirelli P-zero-corsa's mogen er ook zijn, echt superbanden (!), maarrrrrr die gaan zeg maar niet zo heel lang mee......

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Naar wat ik een btje heb rond gelezen hebben de Dunlops SP Sport 9000 en de Toyo's ongeveer dezelfde rijeigenschappen, echter slijten de Toyo's iets sneller. Maar heb geen eigen ervaringen.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Daarom, ik heb geen ervaring met de Dunlop's.
Alleen de Pirelli Euphoria run flats die ik er nu onder heb liggen.
De Toyo Proxes (TR1) en de BF Goodrich-nog-iets. Beide niet run-flat-banden.
Alleen de Pirelli Euphoria run flats die ik er nu onder heb liggen.
De Toyo Proxes (TR1) en de BF Goodrich-nog-iets. Beide niet run-flat-banden.

Onze sponsors