Xefke's Cooper S
- Xefke
- Be Mini
Bericht
wat kost die ongeveer?
Vrees dat JCW wat weinig gaat klinken voor z'n geld...
Milltek vind ik over 't algemeen een mooie brom hebben, deze is dan wel niet E gekeurd zoals de Bastuck...
Iemand een idee of 't mogelijk is van de JCW stukken op een milltek te plaatsen? Of op een Bastuck?
Bastuck (1 demper) lijkt me wat luid... (van 2 dempers nog nooit een voorbeeld gehoord) maar heeft dan weer 't voordeel dat ie in belgie gekeurd kan wordenjbcola schreef:H&R, en dan nog een Bastuck eronder

Milltek vind ik over 't algemeen een mooie brom hebben, deze is dan wel niet E gekeurd zoals de Bastuck...
Iemand een idee of 't mogelijk is van de JCW stukken op een milltek te plaatsen? Of op een Bastuck?

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
Jurgen is bezig voor attesten voor de milltek vraag even na bij hem. ik ga ook de milltek eronder hangenXefke schreef:Bastuck (1 demper) lijkt me wat luid... (van 2 dempers nog nooit een voorbeeld gehoord) maar heeft dan weer 't voordeel dat ie in belgie gekeurd kan wordenjbcola schreef:H&R, en dan nog een Bastuck eronderwat kost die ongeveer?

- iDarkDesign
- Transformer
Onze sponsors