Iemand interesse hierin?
of iemand die wat dichterbij woont en ook een andere antenne wilt?
BEEK (NL)
2 weken wachten op antwoord
LOHEN (UK)
Prijs bij Lohen: £25
Korting bij bepaalde hoeveelheden:
5 antennes = 10%
10 antennes = 20%
20 antennes = 30%
Meer info
Voor de eerste generatie mini's = linkje
Voor de tweede generatie mini's = linkje
grtz
m4TTi
ALTA antennes bij Beek
- m4TTi
- Be Mini
Bericht

aangezien Beek toch sponsor is van newMINIClub daarom dus
ik weet de prijzen en details wel, maar mss dat er iemand beter en dichterbij Beek gevestigd is als iksnans schreef:@ m4TTi
begrijp ik het nou goed ?
je start een groupsbuy, en je hebt geen idee van prijs of details, die zaken verwacht je dat iemand anders ze uitzoekt ?![]()
![]()
best grappig![]()

aangezien Beek toch sponsor is van newMINIClub daarom dus

- snans
- Volledig MINI minded!
Bericht
je stuurt best een mailtje naar Klaas:
Klaas van Vuure <[email protected]>
dingen kunnen gewoon opgestuurd worden, of je moet aan iemand (hans
) vragen of ie die mee brengt naar de eerst volgende meeting.
om een goede prijs te bedingen zal je ook eerst moeten weten hoeveel mensen interesse hebben. als het enkel mensen uit je buurt zijn, kan je ze al beter gewoon naar jouw thuis laten sturen.
succes !
Klaas van Vuure <[email protected]>
dingen kunnen gewoon opgestuurd worden, of je moet aan iemand (hans

om een goede prijs te bedingen zal je ook eerst moeten weten hoeveel mensen interesse hebben. als het enkel mensen uit je buurt zijn, kan je ze al beter gewoon naar jouw thuis laten sturen.
succes !
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
maar blijkbaar is er toch al wat intresse voor. Dus Matti, ik zou zegge nu kan je beginnen zoeken en onderhandele. ik denk toch dat we met de club er 10 moeten kopen eer we wat korting gaan zien. dus ik zou zeggen mik naar 5 en de verkoper zal wel zeggen dat de korting vanaf 10 geldig is
en zoek ook bij meerder leveranciers.
geen probleem: als er genoeg intresse is dan bestellen we met een hoop (denk ik wel want het kost niet veel en geeft toch wel een verschil qua zicht)m4TTi schreef:dat was de bedoeling te zien of ik hier wat reactie kreeg buiten shadow en mezelf
heb het een beetje verkeerd aangepakt maarja
maar blijkbaar is er toch al wat intresse voor. Dus Matti, ik zou zegge nu kan je beginnen zoeken en onderhandele. ik denk toch dat we met de club er 10 moeten kopen eer we wat korting gaan zien. dus ik zou zeggen mik naar 5 en de verkoper zal wel zeggen dat de korting vanaf 10 geldig is

en zoek ook bij meerder leveranciers.
Onze sponsors