Mini's in Polen
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mini's in Polen
Jawel, vandaag na een lange reis aangekomen in polen. Na 13 uur in een trein gezeten te hebben zijn we door Polen gaan wandelen. Ik heb er al 2 cooper Sjes gespot. Een rode met bestickering van een bedrijf. En een broertje van Kaj zijn mini. Daar heb ik een foto van gemaakt en als ik thuis ben zal ik hem op internet zetten. Voor de verdere rest rijden hier heel veel oude fiatjes rond maar ook de want nieuwere auto's. Je kunt hier wel goed merken dat niet iedereen even goed bedeeld is. Maar over een weekje zit het er weer op en kan ik weer lekker terug naar mijn eigen minitje en lekker rond cruisen...
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ja, maar je moet wel bedenken dat de benzine daar niet vandelfde kwaliteit is als hier in Nederland. Het is idd wel een stuk goedkoper daar. Zijn jullie met de trein gegaan?
Jullie zouden toch met auto gaan?

Jullie zouden toch met auto gaan?
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
neej, Johan, Coskun, Terry en Pim zijn met de auto gegaan maar die mochten Polen niet in omdat Coskun een visum nodig had en deze niet had aangevraagd. Dus hadden ze Bosmans opgebeld en die zei dat ze maar naar huis moesten komen. Maar Prins vond dat weer niet goed voor de 3 die het wel goed hadden. Dus ja hoe dat verder afloopt weet ik ook niet maar ze zijn voor jan doedel met de auto gegaan. En ze doen ook niet meer mee met de wandeling. Maja wij gaan gewoon aan de slag hier en bijten ons er wel even door heen. 

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De slimmerikken! Kunnen ze miss 't project op hun buik schrijven.
Het verslag (met dat gedeelte van Johan en Coskun waarop ik eeuwig heb moet wachten) is iig ingeleverd en ontvangen. Ik heb dat nog geregeld op de dag van m'n opname in ziekenhuis. Zul je zien dat je door hun je studiepunten niet haalt. Heb Huisman vandaag gesproken en met mij gaat 't goed komen: ga met hem samen naar onze stad en hou daar alleen de wandeling en presentatie. Toch wel jammer dat ik nu niet kan...
Hij zorgt ook voor de rest van de zaken op school. Hij is echt heel behulpzaam, een goede vent ondanks dat 'ie behoorlijk streng is en veeleisend.
Ik wens iig jou en je groepsgenoten succes (en plezier) met jullie project en doe ze de groeten.

De slimmerikken! Kunnen ze miss 't project op hun buik schrijven.
Het verslag (met dat gedeelte van Johan en Coskun waarop ik eeuwig heb moet wachten) is iig ingeleverd en ontvangen. Ik heb dat nog geregeld op de dag van m'n opname in ziekenhuis. Zul je zien dat je door hun je studiepunten niet haalt. Heb Huisman vandaag gesproken en met mij gaat 't goed komen: ga met hem samen naar onze stad en hou daar alleen de wandeling en presentatie. Toch wel jammer dat ik nu niet kan...

Ik wens iig jou en je groepsgenoten succes (en plezier) met jullie project en doe ze de groeten.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zienzienzien!
Super man, zie je niet al te vaak een zelfde MINI!!
Dat is nog eens goedkoop tanken man 49 cent!! Podver, mogen ze hier ook wel eens gaan doen!!!
Hou ons op de hoogte kwiebel! Leuk om te lezen!!
Ja ik dacht, gezellig weekendje weg naar......... eeeeh..... Polen? Hmmmmm, zal inderdaad m'n tweelingbroer geweest zijn!henkietenk schreef:Kaj?! Wat doe jij zo plotseling in Polen?

Zienzienzien!
Super man, zie je niet al te vaak een zelfde MINI!!

Dat is nog eens goedkoop tanken man 49 cent!! Podver, mogen ze hier ook wel eens gaan doen!!!

Hou ons op de hoogte kwiebel! Leuk om te lezen!!

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo leer je huisman ook eens van een andere kant kennen! Erg leuk om te lezen. We hebben Prins er ook op aangesproken en ons werk heeft er niet onder te lijden. Wij kunnen gewoon verder gaan zonder hun. Alleen wordt de rondleiding wat korter en de presentatie ook. Maar gelukkig is terry er niet bij. Soms gebeuren en dingen die niet echt door de beugel kunnen maargoed. Ik zal de klasgenoten hier de groeten van je doen Sjoerd! En wordt maar snel beter zodat we samen weer kunnen mini'en
:D
Zo, ga nu ff een watertje kopen om me koppijn weg te spoelen. Was vanmorgen erg vroeg

Zo, ga nu ff een watertje kopen om me koppijn weg te spoelen. Was vanmorgen erg vroeg

Onze sponsors