Degene die het graag voor mij wil vertalen krijgt de tekst die vertaald moet worden

Alvast bedankt

wat is klein en hoe goed moet het frans zijn???FastBunny schreef:Welke NewMINIclub-er is er goed in Frans en kan mij helpen om een klein tekstje (over MINI's uiteraard) te vertalen naar het Frans?
Degene die het graag voor mij wil vertalen krijgt de tekst die vertaald moet worden
Alvast bedankt
Gaat om een reactie naar een Belgische verkoper (die in het Franse deel woont van Belgie woont) met hierin wat vragen over de aangeboden MINIShadow_Breaker schreef:wat is klein en hoe goed moet het frans zijn???FastBunny schreef:Welke NewMINIclub-er is er goed in Frans en kan mij helpen om een klein tekstje (over MINI's uiteraard) te vertalen naar het Frans?
Alvast bedankt
pm me the text ik zorg er wel voorFastBunny schreef:Gaat om een reactie naar een Belgische verkoper (die in het Franse deel woont van Belgie woont) met hierin wat vragen over de aangeboden MINIShadow_Breaker schreef:wat is klein en hoe goed moet het frans zijn???FastBunny schreef:Welke NewMINIclub-er is er goed in Frans en kan mij helpen om een klein tekstje (over MINI's uiteraard) te vertalen naar het Frans?
Alvast bedanktVragen als hoe het onderhoudt is geweest, of er bijzondere dingen mee zijn, of een testritje/afspraak mogelijk is etc
En als het voor een Fransman maar te lezen valt vind ik het best.. ik kom niet verder dan woorden als Trottoir en croissant
Onze sponsors