Berthil, de Blauwe (Azzurra)
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja ja, twee primeurs gisteren: eerste keer op Zolder en eerste keer in de regen op het circuit. Na 2,5 uur vlaggen en genoten te hebben van de andere auto's was ik ook aan de beurt. Na de eerste kennismakingsrondjes op een droge baan was ik net van plan te gaan vlammen en toen begon het met bakken naar beneden te komen en is de baan niet meer droog geweest. Dat was op zich ook wel weer leuk. Uiteindelijk een rondje van 2.16 gedaan kunnen doen met de rempunten on the safe side (relatief gezien).
Klein filmpje vanuit de Mini:
http://www.r53.nl/player_hd.php?id=14
En dankjewel Stefan voor de mooie foto's en dat je even bent langsgekomen
Via DF kwam ik niet verder dan deze

Verder nog even een update over banden.
Ik vind het niet normaal dat drie van de vier Good Year Eagles F1 GS-D3 banden er aan de binnenkant over de gehele omtrek er zo uitzien. Ik denk dat ik echt mazzel heb gehad, voor hetzelfde geld had ik ergens een klappband gekregen in een lekker bochtje
De banden liggen bij de leverancier, dinsdag komt er iemand van Good Year kijken en moeten we het eens worden over de vervanging van de banden. De R95 velgen breng ik dan ook maar meteen even weg om te repareren en opnieuw te spuiten.

Klein filmpje vanuit de Mini:
http://www.r53.nl/player_hd.php?id=14
En dankjewel Stefan voor de mooie foto's en dat je even bent langsgekomen

Via DF kwam ik niet verder dan deze

Verder nog even een update over banden.
Ik vind het niet normaal dat drie van de vier Good Year Eagles F1 GS-D3 banden er aan de binnenkant over de gehele omtrek er zo uitzien. Ik denk dat ik echt mazzel heb gehad, voor hetzelfde geld had ik ergens een klappband gekregen in een lekker bochtje

De banden liggen bij de leverancier, dinsdag komt er iemand van Good Year kijken en moeten we het eens worden over de vervanging van de banden. De R95 velgen breng ik dan ook maar meteen even weg om te repareren en opnieuw te spuiten.

Laatst gewijzigd door Berthil op 14 aug 2008, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht

Snel het topic aangepast op DF
Verder graag jullie advies. Ik wil graag de Tarox remmen beter uit laten komen met een velg met een klein hart, en ben op zoek naar zwarte velgen met een gepolijste rand. Doen of niet doen (al is onderstaande foto's met originele R56 remmerij), de Rota Subzero's à la Tirex?
Dexter maakt mooie foto's maar de website is knudde, ik had de paginering over het hoofd gezienquattro gmbh schreef:Ik heb ze toch echt van DF hoor![]()

Snel het topic aangepast op DF

Verder graag jullie advies. Ik wil graag de Tarox remmen beter uit laten komen met een velg met een klein hart, en ben op zoek naar zwarte velgen met een gepolijste rand. Doen of niet doen (al is onderstaande foto's met originele R56 remmerij), de Rota Subzero's à la Tirex?

Laatst gewijzigd door Berthil op 14 aug 2008, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Hey Berthil,
vette pics man! Ik heb ze in de F3 uit de chicane zien vliegen vorige week. Mooi dat jij op de baan bent gebleven
Ik vind dat donkere hart wel vet staan op die lichte kleur!
iDD
vette pics man! Ik heb ze in de F3 uit de chicane zien vliegen vorige week. Mooi dat jij op de baan bent gebleven

Ik vind dat donkere hart wel vet staan op die lichte kleur!
iDD
Onze sponsors