ophanging is "SUBLIEM!!!"
nu kan ik de mkI met een gerust hart wegdoen..de opvolger is opgestaan ...
hoe simpel kan het zijn om iets beter te maken ...een onschuldige 10 mm , wat negatieve camber en iets stugger...en het is een hele andere auto.
Ik heb ook veel minder last van torquesteering nu...ik kan perfect met één hand sturen en de andere met een gerust gevoel de pook laten bedienen!! tot gisteren moest ik snel snel schakelen en snel snel terug het stuur vasthouden met twee handjes om met de zoekende wielen te vechten...
ik zal straks wat pics posten van de veranderingen, want ook al is het maar 10 mm , het geeft een heel ander zicht...
ik ben superblij!!! nu nog de aerokit en een paar stukjes carbon , en klaar is kees!
- wannes
- 4 op een rij!
Bericht
toch effe het volgende vermelden: er zijn hier een paar mensen die me een pm stuurde ivm mijn oem wisselstukken...ik ben jullie niet vergeten...maar aangezien mijn aeropack pas de 24e gaat geplaatst worden , en ik dan ineens een bestelwagen ga regelen om alles gelijk mee af te brengen , heb ik nog niks van die onderdelen kunnen verkopen...
van het moment dat alles thuis is laat ik nog eens een ballonnetje op en dan hoor ik het wel .
van het moment dat alles thuis is laat ik nog eens een ballonnetje op en dan hoor ik het wel .
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Erg dikke koets 
En toch denk ik wel dat hij mooier zou zijn nog zonder bonnet striping
maar dat is kwestie van smaak e
knap!

En toch denk ik wel dat hij mooier zou zijn nog zonder bonnet striping

maar dat is kwestie van smaak e

knap!
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Onze sponsors