Tot ziens

Stel je hier even voor.
JPPR
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Tot ziens

18 aug 2008, 12:38

Hoi,

Struin al een paar maanden op het forum rond zonder voor te stellen, dus dat doen we nu nog maar even :-). In juni hebben we de Seicento van mijn vriendin bij Bert Story geswapped voor een pre-facelift Cooper uit 2004.

Hij is nu op de witte knippers van WoK na nog origineel, en dat wil mijn vriendin ook graag zou houden. Ik echter niet, dus waarschijnlijk komen er in de toekomst nog wel een paar mods op, maar houden we het beschaafd.

De eerste ervaringen met de Mini zijn super, het schuifdak is goud waard en de wegligging is "informatief". Mijn eigen Ibiza degradeerde instantaan van fijn en scherp sturende auto in dweilende drilpudding, een klassificatie die ik voorheen alleen aan franse wrakken toekende....

Grtz
Jasper
Huge cars are only meant for compensation....
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 aug 2008, 13:39

is nochtans een mooie basis om te gaan modden 8)

welkom hier en veel plezier :wink:
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

18 aug 2008, 13:55

Welkom Japser en veel plezier hier :rijden
PEPI
Mod virus alert!
Mod virus alert!

18 aug 2008, 14:26

Welkom en véél fun hier ! :P
MiniBeardie
Be Mini
Be Mini

18 aug 2008, 17:59

Hij is nu op de witte knippers van WoK na nog origineel, en dat wil mijn vriendin ook graag zou houden. Ik echter niet, dus waarschijnlijk komen er in de toekomst nog wel een paar mods op, maar houden we het beschaafd.
Hahaha, zo zijn wij ook begonnen.

Veel plezier ermee.

Groetjes, Ron
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

18 aug 2008, 23:19

olla,

welkom bij dit gezellig clubbie MINIote :D veel plezier hier en met de mini en miss tot meets :P en dat standaard laten lukt als je hier een tijdje rond dwaald echt niet :wink:

Greetz BigD
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 aug 2008, 21:41

Hi Jasper,

Welkom bij de NewMINIclub, hoop veel van je te horen op het forum en te zien tijdens de vele meetings.

gr.
floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Killer-Bee
Mod virus alert!
Mod virus alert!

19 aug 2008, 21:48

Ha Jasper,

Welkom op het forum! Gewoon je vriendin eens meenemen naar een Meet! Is ze gelijk verkocht om te gaan modden. Zo is het met mijn vrouw ook gegoon. Is veranderd van ... moet dat nou? ... naar dit hebbe, dat hebbe, dat omlaag, dat sneller, dat omhoog, dat eraf, dit erop, kan het niet wat sneller, die wielen zijn toch wel een beetje klein he, ...

Frank
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 aug 2008, 21:52

Hoi JAsper, welkom hiero en succes met modden. Stapje voor stapje zal het waarschijnlijk toch gebeuren :mrgreen: Groet en tot meets, Huib
JPPR
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

Tot ziens

19 aug 2011, 08:45

Hallo,

Onze grote vreugde (gezinsuitbreiding) heeft tot een klein verdriet geleid (Mini verkocht). Gelukkig komt onze Mini bij nieuw forum-lid Nautica in goede handen terecht.

Om dit leed te verzachten, ga ik morgen kijken naar een Audi A4 Avant 1.8T Quattro ProLine 2007; Hoewel het nooit het rijplezier van de Mini kan evenaren, hoop ik hiermee toch wat plezier te gaan beleven.

Wellicht tot ziens (als de Countrymans goedkoper worden en de kroost geen wandelwagens meer nodig hebben).

Groet,

JPPR
Huge cars are only meant for compensation....
Adriaan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Tot ziens

19 aug 2011, 09:01

JPPR schreef:Hallo,

Onze grote vreugde (gezinsuitbreiding) heeft tot een klein verdriet geleid (Mini verkocht). Gelukkig komt onze Mini bij nieuw forum-lid Nautica in goede handen terecht.

Om dit leed te verzachten, ga ik morgen kijken naar een Audi A4 Avant 1.8T Quattro ProLine 2007; Hoewel het nooit het rijplezier van de Mini kan evenaren, hoop ik hiermee toch wat plezier te gaan beleven.

Wellicht tot ziens (als de Countrymans goedkoper worden en de kroost geen wandelwagens meer nodig hebben).

Groet,

JPPR
Ik kan je verzekeren dat dit echt een hele goede auto is, waar je zeker zoveel plezier van gaat hebben. Misschien kun je met die Quattro harder de bocht om dan met de Mini :lol: Veel plezier ermee
Afbeelding

Terug naar “Who are U?”