Wij willen ook mee,
Count us in!
22 t/m 24 mei: MINI United 2009 in Silverstone
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Mag ik jullie een tip geven . Misschien vind een groep het wel leuk om de MINI fabriek in Oxford te bezoeken.
Zo ja dan moet je nu heel snel een afspraak maken voor een factory visit. Want het zal wel storm lopen.
Zo ja dan moet je nu heel snel een afspraak maken voor een factory visit. Want het zal wel storm lopen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
Arjan
Klink aantrekkelijk....... count us in. welke dag/tijd eventueel?mderijke schreef:Mag ik jullie een tip geven . Misschien vind een groep het wel leuk om de MINI fabriek in Oxford te bezoeken.
Arjan
- Minihenk
- 4 op een rij!
Bericht
De B&B in Silverstone zit vol!
Ik heb zojuist de reservering voor de B&B in Silverstone definitief gemaakt. Vol dus........ Iedere deelnemer heeft een persoonlijke mail van me gehad.
- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
Ar.
Ideeen hierover? Ik zie dat wel zitten.mderijke schreef:"]Mag ik jullie een tip geven . Misschien vind een groep het wel leuk om de MINI fabriek in Oxford te bezoeken.
Ar.
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
blijkbaar heeft mini het nogal moeilijk om de aanvragen van de clubman en de cooper S te volgen en het fabriek waar vroeger de cabbies werden gemaakt maakt nu de clubman en de cooper S
nop dat zou ni kloppen.Jurgen schreef:De nieuwe cabrio volop natuurlijk
blijkbaar heeft mini het nogal moeilijk om de aanvragen van de clubman en de cooper S te volgen en het fabriek waar vroeger de cabbies werden gemaakt maakt nu de clubman en de cooper S

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
De R52 productie is net gestaakt en vanaf volgende week gaan de voorbereidingen beginnen om de R57 cabrio productielijnen te realiseren.
Ik was er maandag nog voor een rondleiding die ik bij een andere club georganiseerd had (en zag op afstand een kant-en-klare R52 van de testserie
).
Maar ik ga deze trip niet organiseren, he
Ik heb mijn handen al volgehad aan de afgelopen trip.
Hmmmmm bedoel je soms de frames? Want de assemblage van alle soorten Minis vindt toch echt in Oxford plaats. Ook de One & Cooper dus.Shadow_Breaker schreef:nop dat zou ni kloppen.Jurgen schreef:De nieuwe cabrio volop natuurlijk
De R52 productie is net gestaakt en vanaf volgende week gaan de voorbereidingen beginnen om de R57 cabrio productielijnen te realiseren.
Ik was er maandag nog voor een rondleiding die ik bij een andere club georganiseerd had (en zag op afstand een kant-en-klare R52 van de testserie

Maar ik ga deze trip niet organiseren, he

Gr, Marcel
Onze sponsors