dankje Ivo, wil buitenkant helemaal wit op de onderkant na, en binnenkant helemaal zwart gaan makenIvo schreef:Supermooie One! Echt gaaf zo helemaal in het PW, zeker met die velgen.
Paul's PW Mini One: VERKOCHT
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
Haha nou je hebt wel gelijk, alle dames vinden me Mini schattig, nou ze mogen wel rondje meerijden hoor, misschien wordt ik dan ook wel schattig....MaVaEe schreef:Nou dat duurt dan niet lang met een Mini!En nee er is nog geen ze, en agja dan weet ze waar ze aan toe is toch...

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
dankje, ik ben ook wel benieuwd, en ook naar hoe hard hij gaat worden, me broer had zo setje onder ze Golf, en ik was vaak misselijk als ik eruit kwam, maar bij hem stond ie ook wel errug hardbiermagnaat schreef:Mooie one! Ben benieuwd naar de verlaging.

- Killer-Bee
- Mod virus alert!
Bericht
Paul,
Da's een HELE mooie! Welkom en Proficiat! Geel en PW, de mooiste kleuren. Al aan striping gedacht?
Frank
Da's een HELE mooie! Welkom en Proficiat! Geel en PW, de mooiste kleuren. Al aan striping gedacht?
Frank
Corner like a Mini - Sting like a Bee!
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
Heb met AST gebelt en er is nog geen set voor de R56 maar ze gaan er 1 ontwikkelen als het goed is, als ik ze heb komen er zo snel mogelijk foto's opFred schreef:Komt goed met deze one, ik ben trouwens grote fan van all PW. Zwarte wielen icm een dikke verlaging ...
![]()
Snel pics posten dan
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
Ik heb er wel over nagedacht, maar ik wil altijd wat anders dan andere hebben, dus weet nog niet zo goed wat ik wil, heb ook wel al een ideetjeAdegeest schreef:Paul,
Frank

- BigD
- Winnaar v/d "oranje pylon"
Bericht
waar een wil is is een weg beetje knutselen moet je er wel komen en volgens
en info van mensen die het al gedaan hebben is altijd makkelijk, er rijdt iemand met een DOOPER die een S uitlaat heeft miss dat die je aan wat info voor het nieuwe model kan helpen
Greetz BigD
ik heb idd mijn uitlaat verbouwd naar een verbouwde S uitlaat maar dit is dan wel bij de R50. Lijkt me sterk dat dat bij de nieuwe ONE niet mogelijk isDiabloPvA schreef:dankjeBigD schreef:damn vette R56 ONElooking good keep up the modding
Greetz BigD, jij had toch je uitlaat verbouwt naar een S uitlaat, maar dat was nog niet mogelijk voor de nieuwe One ofzo, klopt dat?

Greetz BigD
Onze sponsors