Verkeersregelaar doodgereden op parkeerdek Ikea Amsterdam

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Verkeersregelaar doodgereden op parkeerdek Ikea Amsterdam

20 aug 2008, 12:59

Ik mag hopen dat dit niemand is die wij kennen? :?

Novum) - De 25-jarige man die zondag een verkeersregelaar doodreed op het parkeerdek van Ikea in Amsterdam-Zuidoost is opnieuw aangehouden. Dat heeft een woordvoerder van het Openbaar Ministerie gezegd. De man wordt verdacht van doodslag of dood door schuld en wordt later woensdag voorgeleid. De verdachte was eerder na verhoor vrijgelaten omdat de situatie niet heel ernstig leek. "Het leek eerst mee te vallen. Ook hadden we geen duidelijk beeld van wat er precies was gebeurd", zegt de woordvoerder van het OM. Dinsdag overleed de 54-jarige verkeersregelaar echter als gevolg van hersenletsel. De politie heeft dinsdag een reconstructie gemaakt van het incident. Ook zijn er getuigen gehoord. De politie zoekt nog naar meer getuigen. Mogelijk heeft de automobilist de verkeersregelaar moedwillig aangereden. Een woordvoerder van Ikea noemde het eerder 'onbegrijpelijk' dat de politie de automobilist op vrije voeten had gesteld. Het dagblad De Stentor meldt op basis van een eigen reconstructie dat de overleden Harderwijker een collega te hulp was geschoten. Die zou woorden hebben gekregen met de 25-jarige automobilist nadat die zijn Mini op een invalidenparkeerplaats had willen parkeren.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
WoK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 aug 2008, 13:46

Blijkt dus ook dat de desbetreffende aangereden man best kortaf is en er niet mee te praten is in t algemeen...

Maar goed...nog niet een reden om m aan te rijden...

Trouwens....wat moet je met n mini bij de ikea?? In de mini kan je echt geen bankstel kwijt :P
MaVaEe
Koeien-teller

20 aug 2008, 15:56

Zal wel een classic zijn geweest! :mrgreen:
Afbeelding
Shadow_Breaker
GPc-0001

20 aug 2008, 16:18

MaVaEe schreef:Zal wel een classic zijn geweest! :mrgreen:
of een clubman :?
MaVaEe
Koeien-teller

20 aug 2008, 16:23

Het was een blauwe Mini Cooper. Ieder clublid die zich de komende tijd niet meer inlogt is verdacht! :mrgreen:
Afbeelding
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

20 aug 2008, 16:43

Ik hoorde het gisteren bij HvNL waar ze de nadruk ook goed op MINI COOPER legde :lol: en idd maarten allemaal verdacht :mrgreen:

Greetz BigD
iDarkDesign
Transformer

20 aug 2008, 16:55

Ik heb ook een blauwe, maar dat is een SSSSSS

iDD
Shadow_Breaker
GPc-0001

20 aug 2008, 16:57

iDarkDesign schreef:Ik heb ook een blauwe, maar dat is een SSSSSS

iDD
als jij het was had je de man dood gevlogen :wink: dus jij bent het al niet :mrgreen:
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

20 aug 2008, 20:45

Diep triest dit weer. :shock:

(De Lobster zat het weekend in Engeland) :surrender
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
320d touring
BBQ hulpkok

20 aug 2008, 22:51

Ik hoop dat onze blauwe mini nog thuis voor de deur staat :( , ik kan het hier vanuit Spanje niet controleren.

En die berichtgeving ook: Hij was eerst vrijgelaten omdat het letsel mee leek te vallen :s :s , iemand zwaar gewond rijden mag dus ongestraft, als ie maar niet dood gaat. Wat een land,wat een land, af en toe schaam ik me Nederlander te zijn.
Kees en Annet
Racende reporter

21 aug 2008, 00:15

:X

Het zal je maar gebeuren.
Stelletje gekken!!!!!!! Doe je gewoon je werk.

Annet
Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 aug 2008, 10:25

320d touring schreef:Ik hoop dat onze blauwe mini nog thuis voor de deur staat :( , ik kan het hier vanuit Spanje niet controleren.

En die berichtgeving ook: Hij was eerst vrijgelaten omdat het letsel mee leek te vallen :s :s , iemand zwaar gewond rijden mag dus ongestraft, als ie maar niet dood gaat. Wat een land,wat een land, af en toe schaam ik me Nederlander te zijn.
Moet je, je eens voorstellen hoe het is om belg te zijn :mrgreen: . Rij je een snelheidsbekeuring wordt je praktisch behandeld als misdadiger en moet je direct voorkomen, maar een moordenaar terrecht stellen, nee hoor ... eerst ff uitstel vragen, overleggen nog eens uitstel weer overleggen ... :s
Shadow_Breaker
GPc-0001

21 aug 2008, 10:28

Fred schreef:
320d touring schreef:Ik hoop dat onze blauwe mini nog thuis voor de deur staat :( , ik kan het hier vanuit Spanje niet controleren.

Moet je, je eens voorstellen hoe het is om belg te zijn :mrgreen: . Rij je een snelheidsbekeuring wordt je praktisch behandeld als misdadiger en moet je direct voorkomen, maar een moordenaar terrecht stellen, nee hoor ... eerst ff uitstel vragen, overleggen nog eens uitstel weer overleggen ... :s
voor moord moeten ze een celstraf geven en dat kost de staat geld. snelheidsovertredingen zijn inkomsten :mrgreen:
vandaar het verschil
MaVaEe
Koeien-teller

21 aug 2008, 10:30

Fred schreef:

Die kerel krijgt waarschijnlijk 100 uur platsoendienst en hij staat weer op straat....
Afbeelding
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

21 aug 2008, 10:50

Shadow_Breaker schreef:
voor moord moeten ze een celstraf geven en dat kost de staat geld. snelheidsovertredingen zijn inkomsten :mrgreen:
vandaar het verschil
Zo had ik het nog niet bekeken, de wegen in Belgiën zijn echt slecht. Mss moet ik nog een paar overtredingen gaan rijden voor nieuwe wegen :mrgreen:

Terug naar “Kletshoek”