Morgen is het zo ver! Dan ga ik mijn Mini ophalen!

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Jaajke
Enthousiast
Enthousiast

Morgen is het zo ver! Dan ga ik mijn Mini ophalen!

25 jun 2006, 10:16

Zo gisteren nog even bij de dealer geweest en een testrit mogen maken in hun Mini Cooper :lol:
Zalig gewoon om met een Mini te rijden! Heb dan ook even gevraagd of de mijne al in productie was. Het systeem gaf aan dat hij status geel had, dit wilt zeggen dat hij BIJNA in productie gaat!

Over een 3tal weekjes rij ik hopelijk met mijn Mini One D Parklane rond! Ik kan al niet meer wachten en tel de dagen af !!!!
14 februari tot halverwege juli is toch lang om te wachten he !!!!

Ik moest even mijn hart luchten :wink: :lol:

Groetjes van een ongeduldige Jaajke :D
Laatst gewijzigd door Jaajke op 19 jul 2006, 19:02, 5 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
The MINI-bug has bitten me! It's incurable!
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2006, 10:22

Ik zie dat je een parklane diesel gaat nemen, maar ik vraag me dan af of je de nieuwe of oude bumpers krijgt?
In ieder geval succes met wachten! :D
Jaajke
Enthousiast
Enthousiast

25 jun 2006, 10:31

henkietenk schreef:Ik zie dat je een parklane diesel gaat nemen, maar ik vraag me dan af of je de nieuwe of oude bumpers krijgt?
Geen flauw idee welke bumpers ik ga krijgen! Die vraag is me nog al eens gesteld, maar geen idee dus!
Is daar veel verschil tussen dan?
Afbeelding
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2006, 10:54

Ach je kunt er na eventueel nog aero bumpers er op doen. Staat ook sjiek. Hopelijk gaan de productieweken snel voor je voorbij en kun je snel met je mini rond gaan kachelen! :D
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2006, 11:26

Jaajke schreef:
henkietenk schreef:Ik zie dat je een parklane diesel gaat nemen, maar ik vraag me dan af of je de nieuwe of oude bumpers krijgt?
Geen flauw idee welke bumpers ik ga krijgen! Die vraag is me nog al eens gesteld, maar geen idee dus!
Is daar veel verschil tussen dan?
In jouw banner staat de facelift-model met andere bumpers. De pre-facelift had een dikkere strip op de bumper.

Prefacelift voorkant en achterkant:
Afbeelding
Afbeelding

Facelift:
Afbeelding
Afbeelding

Jij krijgt als het goed is geen uitlaat die te zien is, want bij diesel staat deze naar de grond gericht achter de bumper. Als je namelijk toch de bumpers van het nieuwe model zou krijgen die een dichte onderstrip hebben, dus zonder uitlaat-uitsparing, dan zou ik eens kunnen gaan babbelen met de dealer of zij die strips ook los verkopen.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 jun 2006, 11:27

@Henk: je vraagt toch niet oud of nieuw! Ze krijgt nieuwe natuurlijk, alleen zijn ze bij de diesel zijn ze bij de facelift niet gewijzigd. Dus je hebt wel gelijk.

Veel succes met wachten, maar dat wordt beloond. Het moment suprème komt steeds dichterbij! Pa zegt altijd tegen ons: 'Het hebben van de zaak is het einde van het vermaak.' Heeft 'ie voor grote deel en heel vaak gelijk in, maar bij de MINI was dat toch niet het geval. Het vermaak ging bij ons gewoon door en werd meer.
Dave C
Enthousiast
Enthousiast

25 jun 2006, 11:38

hey Jaajke :D

das eindelijk goed nieuws eh, hopelijk heb je'm snel
nu je hebt een one d parklane, en ga je waarschijlijk de pré facelift bumpers hebben met de 's' sideskirts, dus uwen bijoe gaat er zo uit zien, normaal gezien toch...
Afbeelding

en niet zo, hier als voorbeeld een cooper parklane, dus met de facelift bumpers en zonder de 's' sideskirts
Afbeelding

ik zou daar niet zo van wakker liggen, daar ik de pré facelift bumpers ook heel mooi vind, het is maar wat jij graag het liefst ziet eh...

het enige dat me een klein beetje stoort aan die bumpers is achteraan de brede chrome strip, bij de facelift is deze dunner en in twee verdeeld..

geel licht, kan je eventueel ook nog een kleine optie of zo veranderen, dus denk nog eff goed na, want ik heb van een paar dingetjes toch wat spijt...

dus nog ef'kes wachten hé Jaaj en je kan ook genieten van het mini gevoel, welke bumpers er ook op staan, het zal vast wel een mooie zijn :)

groetjes Dave :wink:
Cooper Checkmate
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 jun 2006, 11:45

@Dave C: ik zou er idd ook niet wakker van liggen.

De pré-facelift bumpers vind ik ook niet lelijk, bij facelift vind ik wel de voorbumper mooier geworden. Het enige waaraan je zou kunnen storen zou kunnen zijn: het lijkt alsof je een MINI hebt van voor de facelift... :roll:
Maar ja, je hebt een kleur van na de facelift... niet over nadenken: het is een mooie kart. >)
Dave C
Enthousiast
Enthousiast

25 jun 2006, 11:53

Mini Poeper schreef:Het enige waaraan je zou kunnen storen zou kunnen zijn: het lijkt alsof je een MINI hebt van voor de facelift... :roll:
Maar ja, je hebt een kleur van na de facelift...
kleur niet alleen eh, tis ne hele parklane hé.., dus de indruk wekken dat je met een pré facelift rondrijd is hier niet aan de orde vind ik

hoe dan ook..., idd zeer mooie kart :mrgreen:
Cooper Checkmate
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 jun 2006, 12:00

Dave C schreef: kleur niet alleen eh, tis ne hele parklane hé.., dus de indruk wekken dat je met een pré facelift rondrijd is hier niet aan de orde vind ik
bedoel ik
Dave C schreef: hoe dan ook..., idd zeer mooie kart :mrgreen:
ik ga met je mee!
FunkyRAT
Be Mini
Be Mini

25 jun 2006, 12:40

Ik vind het dak in royal grey wel mooi staan, imo mooier dan de pure silver dak. Ook staan de S-Sideskirts mooi erop. En die velgen zijn ook niet mis!

Kortom: een mooie MINI!
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 jun 2006, 14:16

Waarom de One D en de Cooper S standaard dezelfde dorpels hebben is mij onduidelijk. Hetzelfde waarom bij de ge-facelifte One D de bumpers niet verandert zijn. Wellicht dat er vlak achter de bumper iets zit wat bij de facelift bumpers niet gaat passen??? :roll:
Dave C
Enthousiast
Enthousiast

25 jun 2006, 15:16

Mini Poeper schreef:Waarom de One D en de Cooper S standaard dezelfde dorpels hebben is mij onduidelijk. Hetzelfde waarom bij de ge-facelifte One D de bumpers niet verandert zijn. Wellicht dat er vlak achter de bumper iets zit wat bij de facelift bumpers niet gaat passen??? :roll:
dat het niet zou passen lijkt me onlogisch.., ook naar die 's' skirts heb ik het raden, je kan redenen gaan bedenken voor de bumpers..., maar dan krijg je weer de wel de 's' skirts, ik denk dat niemand hier echt de reden van kent, alleen mini zelf...,

miss is de reden wel omwille van contracten tussen mini en leveranciers, en waar moeten ze dan met de pré facelift bumpers naartoe..., een cooper, een one, of een one D..., miss daarom dat ze de 's' skirts wel krijgen :) de cooper owners kopen ze nadien toch zo, dus t'kan ook zijn om de commerce te laten draaien :D

grtz
DC :wink:
Cooper Checkmate
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2006, 15:22

@Jaajke;
Dat duurt niet lang meer dan! Iedere minuut die je moet wachten op je MINI is er een te veel! Maar zometeen kun je er alleen nog maar meer van genieten!
Afbeelding
Jaajke
Enthousiast
Enthousiast

25 jun 2006, 16:05

Om eerlijk te zijn maken die bumpers mij het verschil niet! Ik vind ze beiden mooi, en ik ben niet van plan om dergelijke dingen te veranderen.

Ik ben heel blij met mijn Mini, en ik zie er echt naar uit!

Welke dingen zou jij anders gedaan hebben Dave ??
Ik denk niet dat ik nu nog dingen kan veranderen, want toen ik de kleur veranderde van Astro black naar Royal grey was het nog net op tijd ofzoiets.
Afbeelding

Terug naar “MINI-talk”