haha dat is echt nog niet nodig hoor!
15000 is met moeite in gereden, een BMW motor komt pas écht los na de 20000 km ongeveer.
de mijne is ook na 5000 km binnengegaan voor een check-up, had 0,0 olie verbruikt! en is heel stevig ingereden geweest.
wat doen ze nu bij het onderhoud? lijkt mij gewoon geld wegsmijten hoor..
Tirex's.. "www.55mph.be"
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- tirex
- Volledig MINI minded!
Bericht
alles wat de klant wenst William..
olie + olie filter + benzine filter + alles een beetje controleren..
voor die 150eur extra per jaar, ga ik niet wakker van liggen..
William Blake schreef:haha dat is echt nog niet nodig hoor!
15000 is met moeite in gereden, een BMW motor komt pas écht los na de 20000 km ongeveer.
de mijne is ook na 5000 km binnengegaan voor een check-up, had 0,0 olie verbruikt! en is heel stevig ingereden geweest.
wat doen ze nu bij het onderhoud? lijkt mij gewoon geld wegsmijten hoor..
alles wat de klant wenst William..
olie + olie filter + benzine filter + alles een beetje controleren..

voor die 150eur extra per jaar, ga ik niet wakker van liggen..

- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Merkbaar? Zijn schijven groter, dus klauw iets opgeschoven?
Toen ik mijn remmerij aanpaste (niet zo extreem als jij: Ferodo blokken, Tarox schijven vóór en stalen remleiding rondom) toen duurde het langer dan verwacht dat voorschijven kwamen. Remblokken en schijven achter moesten vervangen worden. Ik merkte toen wel dat 'ie achter beter ging remmen dan voorheen en dat de verhouding tussen voor/achter minder was geworden. Toen Tarox schijven eenmaal binnen waren en vóór alles gemonteerd was was verhouding weer normaal.
Toen ik mijn remmerij aanpaste (niet zo extreem als jij: Ferodo blokken, Tarox schijven vóór en stalen remleiding rondom) toen duurde het langer dan verwacht dat voorschijven kwamen. Remblokken en schijven achter moesten vervangen worden. Ik merkte toen wel dat 'ie achter beter ging remmen dan voorheen en dat de verhouding tussen voor/achter minder was geworden. Toen Tarox schijven eenmaal binnen waren en vóór alles gemonteerd was was verhouding weer normaal.
Onze sponsors