25 juni 2006; Jan de Jong MINI Rally

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 juni 2006; Jan de Jong MINI Rally

25 jun 2006, 16:07

Zoo, wij zijn inmiddels weer terug van de Jan de Jong MINI Rally editie 3.

Vanmorgen vroeg opgestaan en onderweg naar Hilversum nog even snel ge-premeet met Sepp en Ester bij La Place Laren bij de A1.
Daar stond Sepp nog druk zijn MINI te poetsen :)
Nadat de MINI weer helemaal op en top was, richting Jan de Jong MINI vertrokken. Daar aangekomen bleken we één van de eersten te zijn. Na de inschrijving en een bakje koffie de nodige handjes geschud en daarna vertrokken voor een rit via Breukelen, Haarzuilens (nee, we hebben Marjolein niet gespot :( ) richting Abcoude gereden en zo weer richting Loosdrecht. Gaaf ritje, redelijk weer en een berg MINI's. Niet alle aanwijzingen stonden goed in de route ingetekend (waar T-splitsing stond lag ineens een rotonde) maar dat mocht de pret niet drukken :)
Uiteindelijk in Loosdrecht aangekomen voor een kleine lunch (of brunch) en daar nog even nagebabbeld met Sid en vriendin, Peter de Gast en Kim, Sepp en Ester. Sid heeft de smaak volgens mij nu ook te pakken ;-)

De prijsuitreiking was niet veel later dan het moment dat we aankwamen. Uiteindelijk kaapten we de 2e plaats weg en hebben we allebei een mooi horloge aan deze rit overgehouden (laat ik nou net een nieuwe horloge voor mijn verjaardag hebben gehad vanmorgen....hahah). Yvon een MINI dameshorloge en ik een herenvariant. Ze zijn erg gaaf dus ik zal voortaan altijd op tijd zijn.

Alle NewMINIclubbers, bedankt voor het leuke gezelschap vandaag :)

Volgende keer gaan we voor een NewMINIclub-podium :D
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

25 jun 2006, 16:13

Ha ha de tweede prijs, das nou nog eens goed nieuws. Goed gedaan ArjanScoopy en Sleefje. :wink:

FOTO'S van die klokkies please :mrgreen:
Yvon
Wingman
Contacteer:

25 jun 2006, 16:13

Weinig aan toe te voegen :lachuh

Was lekker ritje, mooie omgeving en dito gezelschap. We hebben ons prima vermaakt. Af en toe in vertwijfeling dat er een pijltje naar links stond en de aanwezig verwees naar rechts :shock:
Als we naar de dame op het terras hadden geluisterd, waren we eerder aangekomen.

Om een kort verhaal kort te houden, top geregeld! Volgend jaar zijn we weer van de partij :D
Afbeelding

Volledig MINI minded!

25 jun 2006, 16:18

Klinkt goed!!!!

Volgende keer doen we met de club van 18 Juni mee aan "de Jong Rally"! :mrgreen:
Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2006, 16:19

En hier dan de prijzenkast :lol:

Afbeelding
Afbeelding

LIVE zijn ze nog mooier maar kijk de volgende meet maar even als je wilt (23 juli 2006; NewMINIclub BBQ on the Beach??)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

25 jun 2006, 16:20

:-PP :-PP :-PP ziet er goed uit.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2006, 16:21

Inderdaad!! :-PP
Afbeelding
iDarkDesign
Transformer

25 jun 2006, 16:22

HEEEEY,

ja ik ben inmiddels ook weer terug in Amsterdam. Vanmorgen inderdaad vroeg opstaan, kon daarintegen wel lekker doorrijden naar Hilversum. Even MINI's gekeken bij de Jong. God god wat staan daar toch ook mooie dingetjes tussen. Sid wat is die MINI van jou toch chique! echt hoor. Mist dan nog net het houten interieur (toch!?).

Ik heb genoten tijdens de rit, mijn navigator is een vriendinnetje wat toevallig uit die streek komt, dus dat was op sommige momenten wel handig. Ik heb ontzettend gelachen met al het fout rijden etc! Wat een gerommel! en overal kwam je ze weer tegen de MINI's altijd in alle richtingen behalve de goede. Heerlijk lekker geraced ook met de 'nep' M7 MINI S. Hij tankt volgens mij kerosine ofzo, want die trok als een malle (hoewel het gewoon een S was). Ook de cooper die mee racede durfde lekker door te crossen! De hond die mee was (die zwarte cavia) rolde van de ene kant van de auto naar de andere.

Uiteindelijk heeft iedereen de 'finish' gehaald geloof ik. Lekker lunchje naar binnen gestouwd en niets gewonnen. Wel weer paar mooie dingen gezien.

Echt een leuke dag! ik verheug met op de foto's! (was zelf camera vergeten)

Ik wil graag Lars en zijn team bedanken voor een super dag!

iDD
Zijlboot
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

25 jun 2006, 17:26

1993 mini cooper S
2002 MINI cooper S turbo

www.minicoopertaz.nl
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

25 jun 2006, 18:01

Wij vonden het ook weer een harstikke leuke dag!! Veeeel vaker fout gereden dan vorige week bij
"De 8 Zaligheden", maar maakt niet uit, wij hadden Peter de Gast gelukkig bij ons en hij kent de streek.
We reden in een treintje met Arjan & Yvon, Peter de Gast & Kim en een twee Mini-fans in een Cooper Cabrio in Racing Green (hun namen weet ik helaas niet). Sid was bij de start al meteen uit het zicht en was ook gelijk buiten het bereik van de walkietalkies. Hij was ook al lang en breed op de eindlocatie toen wij met z'n allen aan kwamen.
Misschien moet hij z'n forumnaam maar wijzigen in 'Snelle Jelle' :wink: Verder nog even kort met Eelke & Demelza gesproken. Ook de MINI van Zijlboot 's van dichtbij mogen bewonderen en jawel...
met geopende motorkap. Erruggg indrukwekkend wat daarin ligt :mrgreen: Alle NewClubbers bedankt voor de gezelligheid!! Enne... zouden onze raamstickers de anderen nog opgevallen zijn???
Hieronder een paar fotootjes. De dag begon zonnig en eindigde grijs.
Ik doe 't ff andersom... (meer foto's in m'n gallery)...

Alle MINI's verzamelen:
Afbeelding
De MINI's van Sepp & Ester, Arjan & Sleefje, Sid & vriendin:
Afbeelding
Onderweg met P. de Gast & Kim/Sepp & Ester, Arjan & Sleefje:
Afbeelding
De MINI van Zijlboot:
Afbeelding
De MINI van Zijlboot:
Afbeelding
De MINI van Sepp & Ester:
Afbeelding
De MINI van IDarkDesign:
Afbeelding
De eindlocatie:
Afbeelding
De eindlocatie:
Afbeelding
De eindlocatie:
Afbeelding
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2006, 18:27

minke en ik hebben en hele leuke dag achter de rug.
erg leuk om de verschillende forummembers in het echt te hebben gezien.
met iedereen leuk gekletst, en het met zijlboot nog even over de tuning gehad :roll:

helaas wel wat onduidelijkheden waardoor we onze eerste startpositie niet konden omzetten in een eerste eindplaats bij aankomst! zo stonden we bijvoorbeeld opeens echt in de middle of nowhere!

Afbeelding

al met al een hele leuke middag!
iDarkDesign
Transformer

25 jun 2006, 18:49

Sepp schreef:De MINI van IDarkDesign:
Afbeelding
8)

soooo, aso geparkeerd hey...

ennuh, Sid, ik geloof dat we ALLEMAAL wel even in die grintback hebben gestaan!!

iDD.... coole pics!
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2006, 19:53

iDarkDesign schreef:
ennuh, Sid, ik geloof dat we ALLEMAAL wel even in die grintback hebben gestaan!!
hebben jullie ook allemaal die hele weg afgereden?? :roll:
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 jun 2006, 20:47

Dat ziet er allemaal weer geslaagd uit, en ook heel mooi die z/w foto's.
Arjan en Sleefje, van harte gefeliciteerd met de 2e plaats. Heeft mijn berichtje toch nog een beetje geholpen :D
iDarkDesign
Transformer

26 jun 2006, 00:54

Sid schreef: hebben jullie ook allemaal die hele weg afgereden?? :roll:
Haha, nou ik in ieder geval niet, ik ken dat soort 'werkplaatsen' nog uit mn quad tijd. Op de weg terug lang moeten wachten tot alle MINI's voorbij waren!

iDD

Terug naar “Afterparty”