Vanmorgen vroeg opgestaan en onderweg naar Hilversum nog even snel ge-premeet met Sepp en Ester bij La Place Laren bij de A1.
Daar stond Sepp nog druk zijn MINI te poetsen

Nadat de MINI weer helemaal op en top was, richting Jan de Jong MINI vertrokken. Daar aangekomen bleken we één van de eersten te zijn. Na de inschrijving en een bakje koffie de nodige handjes geschud en daarna vertrokken voor een rit via Breukelen, Haarzuilens (nee, we hebben Marjolein niet gespot

Uiteindelijk in Loosdrecht aangekomen voor een kleine lunch (of brunch) en daar nog even nagebabbeld met Sid en vriendin, Peter de Gast en Kim, Sepp en Ester. Sid heeft de smaak volgens mij nu ook te pakken ;-)
De prijsuitreiking was niet veel later dan het moment dat we aankwamen. Uiteindelijk kaapten we de 2e plaats weg en hebben we allebei een mooi horloge aan deze rit overgehouden (laat ik nou net een nieuwe horloge voor mijn verjaardag hebben gehad vanmorgen....hahah). Yvon een MINI dameshorloge en ik een herenvariant. Ze zijn erg gaaf dus ik zal voortaan altijd op tijd zijn.
Alle NewMINIclubbers, bedankt voor het leuke gezelschap vandaag

Volgende keer gaan we voor een NewMINIclub-podium