Greg's Caterham R300 Superlight SV ---VERKOCHT---
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nog enkele leuke foto's van toen ik hem ben gaan halen in de UK:

Eerste rit met m'n nieuwe aanwinst... En daar hoort de 1e tankbeurt bij...

Eerste rit met m'n nieuwe aanwinst... En daar hoort de 1e tankbeurt bij...

Laatst gewijzigd door GregBem op 04 dec 2008, 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
yep... heb hem even op chassisnummer verzekerd op voorhand en hij was nog ingeschreven op naam van de Engelsman eh... 
Weet niet of het echt legaal was maar is toch perfect gelukt!

Weet niet of het echt legaal was maar is toch perfect gelukt!

- Hans
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je kan die voorlampen iets laten zakken.. ander beugeltje.. staan namelijk erg hoog maarja dat is typisch Caterham.. achterlichten vind ik ook niet mooi, maar verder ben ik wel jalours
Lekker wezen rijden dit weekend? Is het de bedoeling dat je hem ook voor het circuit gaat gebruiken?

Lekker wezen rijden dit weekend? Is het de bedoeling dat je hem ook voor het circuit gaat gebruiken?
- ITSU028
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wrhhaaaaa.......helemaal top zeg, erg mooi en SNELLLL
Heb even zitten denken aan een westfield, maar laat ik nu voor een keer NIET m'n hart laten spreken...voor dagelijks vervoermiddel is iets dergelijks niet verstandig. Mocht m'n budget ooit wat meer aandikken en er een garage voor de deur staan is iets dergelijks zeker een optie!
Veel drivingfun gewenst !
Moet lukken lijkt me zo, ik ga eerst maar eens wachten op m'n nieuwe S!
gr / mike

Heb even zitten denken aan een westfield, maar laat ik nu voor een keer NIET m'n hart laten spreken...voor dagelijks vervoermiddel is iets dergelijks niet verstandig. Mocht m'n budget ooit wat meer aandikken en er een garage voor de deur staan is iets dergelijks zeker een optie!
Veel drivingfun gewenst !
Moet lukken lijkt me zo, ik ga eerst maar eens wachten op m'n nieuwe S!
gr / mike
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Bedankt voor de leuke reacties :d
Heb er inderdaad van genoten dit weekend!
Ondertussen weet ik ook al dat ik een 335i kan bijhouden :d haha
@ Hans: De achterlichten heb ik al gewijzigd eh... Zijn het de nieuwe die je niet mooi vindt?
Op pag 1 kan je het zien, dat zijn de laatste foto's!
Ik heb getwijfeld om de beugeltjes te kopen om de lampen te verlagen, maar heb het even zo gelaten, maar dat zal er nog wel eens van komen!
Eerst nieuwe zetels kopen, ik zou graag ongeveer dezelfde willen maar dan volledig in carbon met een alcantara zitting
Heb er inderdaad van genoten dit weekend!
Ondertussen weet ik ook al dat ik een 335i kan bijhouden :d haha
@ Hans: De achterlichten heb ik al gewijzigd eh... Zijn het de nieuwe die je niet mooi vindt?
Op pag 1 kan je het zien, dat zijn de laatste foto's!
Ik heb getwijfeld om de beugeltjes te kopen om de lampen te verlagen, maar heb het even zo gelaten, maar dat zal er nog wel eens van komen!
Eerst nieuwe zetels kopen, ik zou graag ongeveer dezelfde willen maar dan volledig in carbon met een alcantara zitting

Laatst gewijzigd door GregBem op 16 sep 2008, 10:14, 2 keer totaal gewijzigd.
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
GOED NIEUWS! Ik heb eindelijk mijn officiele nummerplaat!

Ik ben door alle keuringen en homologaties doorgeraakt op nog geen 4 weken tijd!
Hij moest namelijk als 'alleenstaand geval' goedgekeurd worden omdat hij geen gelijkvormigheidsattest beschikt!
Ook mijn geplaatste intercom is goedgekeurd door mezelf
Lekker iPod luisteren nu! 

Ik ben door alle keuringen en homologaties doorgeraakt op nog geen 4 weken tijd!
Hij moest namelijk als 'alleenstaand geval' goedgekeurd worden omdat hij geen gelijkvormigheidsattest beschikt!
Ook mijn geplaatste intercom is goedgekeurd door mezelf

Laatst gewijzigd door GregBem op 16 sep 2008, 10:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Onze sponsors