@ coen, ben vandaag ff langsgeweest bij mijn bandenboer om spacers maar die raad het mij af. Blijkt dat ik al een et van rond de 38 heb, en mijn wielen komen praktisch gelijk met de binnenkant van mijn wielkassen. Halve centimeter is ook de moeite niet he?
Fre's Mini 1
- Fred
- Volledig MINI minded!

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
als het nog een halve cm breder kan is dat wel de moeiteFred schreef:Thx.
@ coen, ben vandaag ff langsgeweest bij mijn bandenboer om spacers maar die raad het mij af. Blijkt dat ik al een et van rond de 38 heb, en mijn wielen komen praktisch gelijk met de binnenkant van mijn wielkassen. Halve centimeter is ook de moeite niet he?
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Denk dat iemand een pik op me heeft ... zelfde kras, andere deur ...
Maak me er niet druk in, franchise voor een kras kwam ongeveer op hetzelfde bedrag uit als mijn ene deur, nu heb ik wsl de andere deur er gratis bij. Alles khoop het toch
.
Deurklinken worden iig meegespoten dan ... Als ze toch moeten gedemonteerd worden ...
Nu nog koffer en motorkap en kan hem in een heel nieuw kleurke steken
Maak me er niet druk in, franchise voor een kras kwam ongeveer op hetzelfde bedrag uit als mijn ene deur, nu heb ik wsl de andere deur er gratis bij. Alles khoop het toch
Deurklinken worden iig meegespoten dan ... Als ze toch moeten gedemonteerd worden ...
Nu nog koffer en motorkap en kan hem in een heel nieuw kleurke steken
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Precies, zoals je grilletje en/of de koplamp-ringen die je wilde spuiten.maus105 schreef: maar wel vet dat je je deurgrepen gelijk zwart laat spuiten.je kan misschien wel vragen als je een paar onderdelen brengt wat het je kost.de kleur zit dan toch al in de bus
Onze sponsors