multifunctioneel stuurwiel, aut airco, aut. inklapende spiegels, en ook het open dak een beetje(maar vind deze zo verschrikkelijk duur), dus over dat laatste zou ik nog steeds twijfelen
maar als ik een parklane had besteld, had het eerste op de optielijst een 'antrcietz hemel' geweest , gelukkig zat deze in het checkmate pack miss heb jij hem ook wel besteld
Multifunctioneel stuurwiel heb ik niet, automatische airco heb ik wel genomen, inklappende spiegels denk ik niet dat ik heb, het open dak hoef ik niet, en die antraciet hemel heb ik ook niet genomen, wat kost deze?
Ik heb niet zo heel veel extra opties. Het is mijn eerste auto en het is voor mij al duur genoeg Ik ben zo al een heel tevreden mens!
Veel op het forum zitten heb ik niets op tegen! Ik heb gedaan met school, heb dus tijd in overvloed!
En ja, ik tel echt af!! Hier thuis zaag ik de oren van iedereen zijn hoofd over de Mini
Ja er waren toch wel meerdere dingen die ik dan nog wou, en dan heb je hier 170 euro en daar 200 euro en dan werd het te duur voor mij. Aleja ik mag al heel blij zijn met een Mini als eerste auto
Ben vandaag bij dealer geweest, om tijdelijke auto op te gaan halen (Fiat Punto) totdat de Mini er is, omdat ik anders niet op mijn nieuwe werk geraak.
Nog eens in computer gekeken, hij zal er pas in de week va nde 17de juli zijn Ik had echt gehoopt dat hij er eerder zou zijn!
Hij stond al in status rood, en hij werd gepland voor productie! Pfff dat wordt dus nog even wachten. Want als de Mini er is, moeten de papieren ook nog komen en die hele boel
Nog eventjes op tanden bijten en stikken in de Fiat Punto van de hitte hehe!
Nou dat is toch hartstikke snel man, nog 2 weekjes!
Ik weet door welke "hel" je heen gaat! Heb zelf 3 weken moeten wachten tussen ophalen van mijn MINI en het ontvangen van de kentekenbewijzen! Dus de auto stond al thuis en je mocht er dus niks mee doen......
hey Jaajke
wel jammer dat je er zo lang op moet wachten zeg maar je weet wat je te wachten staat in het kort, dus dat maak dan alles echt wel goed hoor , wil je 14 februari karretje zeker eens bewonderen op een meet
en euhh, toch wel straf hé, had m'n Mini op 10 februari besteld, en had hem op 7 april, sorry dat ik het zeggen moet
maar heb er al ongelooflijk veel plezier mee gehad
jij gaat er ook een hoop plezier aan hebben hoor
we leven met je mee zanne