ja het gaat heel vet worden idd, maar dat doet nu even niks terzake
R56 Cooper S BMW X3 (Impressie Stelviopas 55)
- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
mijn bouten zijn gisteren toegekomen en heb meteen betaald
ja het gaat heel vet worden idd, maar dat doet nu even niks terzake

ja het gaat heel vet worden idd, maar dat doet nu even niks terzake
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Rotterdam
Bericht
mmm... nu ik de spacers zo zie, word ik toch weer in twijfel gebracht. Ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien, ongetwijfeld erg mooi!
En een ZIP kuurtje is natuurlijk al helemaal niet verkeerd
!
Als ik dit zo lees heeft volgens mij bij jullie het mod virus ook aardig toegeslagen
En een ZIP kuurtje is natuurlijk al helemaal niet verkeerd
Als ik dit zo lees heeft volgens mij bij jullie het mod virus ook aardig toegeslagen
- M-iNdO
- Be Mini

- Locatie: Utrecht
Bericht

Wat gaat die chiptuning doen? (het verschil t.o.v. standaard)
Zie de foto's van de MINI met spacers wel verschijnen
Is idd een tijd geleden dat ik wat gepost heb maar ik check geregeld het forum hoorBMW X3 schreef:M-iNdO schreef:
Hoi,
Ik dacht even dat je niet meer op het forum zat.
Gelukkig ben je er weer.
Hij is best snel, maar het kan altijd beter toch?![]()
En we zitter er al zolang tegen aan te hikken.![]()
Nu gaat het dus echt gebeuren.
Annet
Wat gaat die chiptuning doen? (het verschil t.o.v. standaard)
Zie de foto's van de MINI met spacers wel verschijnen
Laatst gewijzigd door M-iNdO op 23 aug 2008, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- Kees en Annet
- Racende reporter
- Locatie: Maarssen
Bericht
volgens mij hoort er op een R50 standaard ??
M12 x 1,5 ; Länge 26 mm ; Kegelbund - SW 17 ; Kegeldurchmesser 20 mm
zie bv Te Koop op Ebay KLIK
of kijk eens op deze site waar ik ze vandaan heb gehaald. http://www.cartuningpoint.de/shop/ zoek dan onder (linker tabel) Radschrauben > H&R > en dan bij de maat M12x1,5 x 26mm de lengte van de bout die je nu hebt zou je zelf kunnen opmeten.
Ik zie wel dat ze de 24mm (1252401) en de 28mm hebben (1252901) dan kan je kijken welke het beste past (meten=weten)
en bij bv 15mm spacers deze dikte erbij optellen voor de lengte vd langere bout.
de prijs is € 1,80 per st. en als je misschien belt kunnen ze je misschien ook wel helpen over de maten en lengtes
Kees
Hoi Ossie,ossie1972 schreef:Hmmm...zouden deze wielbouten ook op een R50 passen?
Ik had ergens gelezen dat deze een andere schroefdraad had.
iig, dit wordt een hele dikke Mini. Goed bezig!![]()
Ossie
volgens mij hoort er op een R50 standaard ??
M12 x 1,5 ; Länge 26 mm ; Kegelbund - SW 17 ; Kegeldurchmesser 20 mm
zie bv Te Koop op Ebay KLIK
of kijk eens op deze site waar ik ze vandaan heb gehaald. http://www.cartuningpoint.de/shop/ zoek dan onder (linker tabel) Radschrauben > H&R > en dan bij de maat M12x1,5 x 26mm de lengte van de bout die je nu hebt zou je zelf kunnen opmeten.
Ik zie wel dat ze de 24mm (1252401) en de 28mm hebben (1252901) dan kan je kijken welke het beste past (meten=weten)
en bij bv 15mm spacers deze dikte erbij optellen voor de lengte vd langere bout.
de prijs is € 1,80 per st. en als je misschien belt kunnen ze je misschien ook wel helpen over de maten en lengtes
Kees

- William Blake
- Bijna verslaafd

Bericht
dat kan toch niet anders dan een rekenfout zijn bij beek... mailtje sturen denk ik..
vs dikke 5 euro..BMW X3 schreef:
de prijs is € 1,80 per st. en als je misschien belt kunnen ze je misschien ook wel helpen over de maten en lengtes![]()
Kees
dat kan toch niet anders dan een rekenfout zijn bij beek... mailtje sturen denk ik..
- Kees en Annet
- Racende reporter
- Locatie: Maarssen
Bericht
Het is vandaag gebeurd, de R56 Cooper S van modeljaar 2008 is bij Ziptuning geweest om een chiptuning uit te voeren.
ROMY en NaZGuLL zijn me echter al voor gegaan met de chiptuning bij Ziptuning.
het vermogen gaat van 175 naar 210pk en het koppel van 240 naar 311Nm
Men krijgt op de aanpassing 3 jaar garantie, deze aanpassing is niet waarneembaar met diagnose.
tevens zit er een motorgarantie bij ( GRATIS ) van 2 jaar (of tot 100.000km)
die kost bij een ander toch al gauw € 150,- per jaar.
Tevens een Ziptuning service creditcard met een uniek nummer voor als er eventuele problemen ontstaan,
dan heb je 24 uur hulp in nood met Ziptuning Assist service
(onder dit nummer staan al je gegevens vd auto)
1 week niet tevreden met de tuning, dan geld terug.
dat zal mij niet gebeuren
Ziptuning voor de Cooper S 2008
De eerste 300km moet het motormanagement nog "leren".
Omdat de processor andere waarden waarneemt, moet deze zich hier nog op instellen.
Daarom moet je de eerste 300km niet op topsnelheid rijden,
en niet onnodig het toerental tot het maximum laten oplopen.
Dus over een week kunnen we hem voluit laten draaien.
(en niet zoals andere bedrijven een auto Chiptunen en dan daarna op de bank met vol vermogen draaien.
De motor is dan nog niet gewend aan de andere waarden, zeer slecht en onlogisch Had ik zelf ook nog niet aan gedacht
)
ps en de auto wordt dmv de tuning ook nog zuiniger


wordt vervolgd....
off topic waarschijnlijk gaat de BMW X3 3.0D er ook nog heen 272 pk en 600Nm
Kees
ROMY en NaZGuLL zijn me echter al voor gegaan met de chiptuning bij Ziptuning.
het vermogen gaat van 175 naar 210pk en het koppel van 240 naar 311Nm
Men krijgt op de aanpassing 3 jaar garantie, deze aanpassing is niet waarneembaar met diagnose.
tevens zit er een motorgarantie bij ( GRATIS ) van 2 jaar (of tot 100.000km)
die kost bij een ander toch al gauw € 150,- per jaar.
Tevens een Ziptuning service creditcard met een uniek nummer voor als er eventuele problemen ontstaan,
dan heb je 24 uur hulp in nood met Ziptuning Assist service
(onder dit nummer staan al je gegevens vd auto)
1 week niet tevreden met de tuning, dan geld terug.
dat zal mij niet gebeuren
Ziptuning voor de Cooper S 2008
De eerste 300km moet het motormanagement nog "leren".
Omdat de processor andere waarden waarneemt, moet deze zich hier nog op instellen.
Daarom moet je de eerste 300km niet op topsnelheid rijden,
en niet onnodig het toerental tot het maximum laten oplopen.
Dus over een week kunnen we hem voluit laten draaien.
(en niet zoals andere bedrijven een auto Chiptunen en dan daarna op de bank met vol vermogen draaien.
De motor is dan nog niet gewend aan de andere waarden, zeer slecht en onlogisch Had ik zelf ook nog niet aan gedacht
ps en de auto wordt dmv de tuning ook nog zuiniger


wordt vervolgd....
off topic waarschijnlijk gaat de BMW X3 3.0D er ook nog heen 272 pk en 600Nm
Kees

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Locatie: Rotterdam
Bericht
Congrats
! Nu heb je inderdaad een scheurijzer
Heel gaaf !!
P.S. heb je al 300 km erbij op de teller
?
P.S. heb je al 300 km erbij op de teller
- William Blake
- Bijna verslaafd

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- Locatie: Apeldoorn
Bericht
Eindelijk een beetje pit in die trage bak...
Shit, nu red ik het zeker niet meer bij de stoplichten.
Als we straks wat blauws langs zien vliegen boven Utrecht dan zijn het K&E.
Shit, nu red ik het zeker niet meer bij de stoplichten.
Als we straks wat blauws langs zien vliegen boven Utrecht dan zijn het K&E.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- snans
- Volledig MINI minded!

- Locatie: antwerpen
Bericht
zo !! dat klinkt goed !!
is de prijs echt 599 euro ? (best veel)
maar je krijgt er dan ook wel wat voor teurg
benieuwd naar je vaststellingen, volg het op de voet op, en indien goede resultaten ga ik ook wel eens passeren.
(gek dat Beek er nog steeds niet in slaagt)
is de prijs echt 599 euro ? (best veel)
maar je krijgt er dan ook wel wat voor teurg
benieuwd naar je vaststellingen, volg het op de voet op, en indien goede resultaten ga ik ook wel eens passeren.
(gek dat Beek er nog steeds niet in slaagt)
Onze sponsors













