Ga je een originele Works GP verbouwen??M7 Racing schreef: PS: de GP...ja komt de 28st juli, eerst wordt deze helemaal gestript (motorisch) en opnieuw opgebouwd medio septeber is hij show klaar en gaan we hem gebruiken om shows en meeting af te gaan...toch nog wat erbij doen een zak centje !
M7 Racing Pitstop :)
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Re: Dank je wel

- M7 Racing
- Enthousiast

Bericht
Een aantal onderdelen zullen we aanpassen / verbeteren ook zullen er meer carbon onderdelen op gaan komen om hem of haar nog eens 100 KG in gewicht te laten zaken.
Wij hebben een manier gevonden om de motor een kleine 2 cm te laten zakken en 1 cm verder naar achter te plaatsen, hierdoor wordt het zwarte punt van de auto ver betert.
Ook zullen we de versnellingsbak wisselen, een aan gepaste bak met een andere eind overbrenging. Wij noemen het bij ons in de werkplaats Project GT, en zullen een verslag maken gedurende de ombouw en met jullie delen.
PS: alle orginelen onderdelen gaan netjes in een seal en worden op de plak geplaatst voor de toekomst.
Groet,
M7 racing
Carlo Kuijer
Re: Dank je wel
JIP.CooperS-indiblue schreef:Ga je een originele Works GP verbouwen??M7 Racing schreef: PS: de GP...ja komt de 28st juli, eerst wordt deze helemaal gestript (motorisch) en opnieuw opgebouwd medio septeber is hij show klaar en gaan we hem gebruiken om shows en meeting af te gaan...toch nog wat erbij doen een zak centje !
Een aantal onderdelen zullen we aanpassen / verbeteren ook zullen er meer carbon onderdelen op gaan komen om hem of haar nog eens 100 KG in gewicht te laten zaken.
Wij hebben een manier gevonden om de motor een kleine 2 cm te laten zakken en 1 cm verder naar achter te plaatsen, hierdoor wordt het zwarte punt van de auto ver betert.
Ook zullen we de versnellingsbak wisselen, een aan gepaste bak met een andere eind overbrenging. Wij noemen het bij ons in de werkplaats Project GT, en zullen een verslag maken gedurende de ombouw en met jullie delen.
PS: alle orginelen onderdelen gaan netjes in een seal en worden op de plak geplaatst voor de toekomst.
Groet,
M7 racing
Carlo Kuijer
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hmmm... vind het eigenlijk wel zonde van het gelimiteerde model. Ik heb voor de GP gekeken, maar ze waren allemaal al verkocht, dankzij het feit dat Nederland er niet echt veel krijgt.
Zou hem standaard zonder problemen van je over willen nemen!!
Dan zou ik liever een normaal Sje onder handen nemen als ik jullie was. Maar goed dat ben ik.
Zou hem standaard zonder problemen van je over willen nemen!!
Dan zou ik liever een normaal Sje onder handen nemen als ik jullie was. Maar goed dat ben ik.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Serieus? Mij werd een klein maandje geleden verteld dat alles op en verkocht was! Zou op zich leuk zijn als er ergens nog een is!
@M7 racing;
Is er een manier waarop ik hem uit jullie handen zou kunnen halen?
@M7 racing;

- M7 Racing
- Enthousiast

Bericht
zoek in duitsland er zijn er nog beschikbaar, de prijzen zijn reeds opgelopen boven de 50 K euro's
alles is te koop tegen de juiste prijs, aleen deze niet helaasCooperS-indiblue schreef:Serieus? Mij werd een klein maandje geleden verteld dat alles op en verkocht was! Zou op zich leuk zijn als er ergens nog een is!
@M7 racing;
zoek in duitsland er zijn er nog beschikbaar, de prijzen zijn reeds opgelopen boven de 50 K euro's
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja i know. Maar incl de BPM en BTW is het vanuit Duitsland al bijna niet interessant meer. Tenzij je een "goedkope" vind.
Ik ga me best doen morgen, maar vrees met grote vrezen. Mijn pa en ma zitten in Frankrijk en m'n vader zou morgen eens rondbellen naar bekende daar.... Wie niet waagt.....
Toen ik te horen kreeg ruim een maand geleden dat ie er niet meer was had ik het al opgegeven. Slechte keuze van mij en m'n vader om het op te geven.... De kans word ten slotte met de dag kleiner.
Ik ga me best doen morgen, maar vrees met grote vrezen. Mijn pa en ma zitten in Frankrijk en m'n vader zou morgen eens rondbellen naar bekende daar.... Wie niet waagt.....
Toen ik te horen kreeg ruim een maand geleden dat ie er niet meer was had ik het al opgegeven. Slechte keuze van mij en m'n vader om het op te geven.... De kans word ten slotte met de dag kleiner.

- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Je hebt iig wel smaak
Als je er serieus eentje kan vinden zou ik 'm nooit meer wegdoen! Wordt een collectors item! Jij weet ook niet wat je wilt hè! Eerst een S, toen een range rover en nu weer een GPCooperS-indiblue schreef:Ja i know. Maar incl de BPM en BTW is het vanuit Duitsland al bijna niet interessant meer. Tenzij je een "goedkope" vind.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Sorry, kan er niks aan doen. Ik heb m'n moeder al zover dat ik m'n MINI weer terug krijg en zij in die grote bak gaat rijden. Mis hem toch TE erg! Morgen gaat er vermoed ik weer erg veel gebeld worden!henkietenk schreef:Als je er serieus eentje kan vinden zou ik 'm nooit meer wegdoen! Wordt een collectors item! Jij weet ook niet wat je wilt hè! Eerst een S, toen een range rover en nu weer een GPCooperS-indiblue schreef:Ja i know. Maar incl de BPM en BTW is het vanuit Duitsland al bijna niet interessant meer. Tenzij je een "goedkope" vind.
Toen ik te horen kreeg ruim een maand geleden dat ie er niet meer was had ik het al opgegeven. Slechte keuze van mij en m'n vader om het op te geven.... De kans word ten slotte met de dag kleiner.Je hebt iig wel smaak

Onze sponsors