Hij stond in het centrum geparkeerd. Weet alleen het kenteken niet meer.

die park lane staat op de parallelweg van de oranjesingel...henkietenk schreef:Nope, ik was het niet![]()
Ik zie elke dag wel een parklane staan en een zwarte one en en en en....
Ja, inderdaad en aan de overkant of in de buurt van Van De Stad staat vaak een Pepper White (niet die van mij).erik-de-perik schreef:die park lane staat op de parallelweg van de oranjesingel...henkietenk schreef:Nope, ik was het niet![]()
Klopt als een bus! En die zwarte One staat op een parallelweg van de St. Annastraat! Maar die zie ik nou niet meer omdat die straat verbouwd wordt.erik-de-perik schreef:die park lane staat op de parallelweg van de oranjesingel...henkietenk schreef:Nope, ik was het niet![]()
Tsss, het gaat er om wie er in rijdt!!Mini Poeper schreef:Wil ik gelijk even va de gelegenheid gebruik maken:
Als iemand mijn MINI ziet rondrijden, meld dit dan even: dan heeft een van de gezinsleden mijn MINI gepakt!![]()
Kan me voorstellen dat Henkie zich liever in mijn MINI verplaatst omdat deze veel stoerder is.Andere kant kan 'ie at ook weleens doen voor de afwisseling.
henkietenk schreef:Tsss, het gaat er om wie er in rijdt!!Mini Poeper schreef:Wil ik gelijk even va de gelegenheid gebruik maken:
Als iemand mijn MINI ziet rondrijden, meld dit dan even: dan heeft een van de gezinsleden mijn MINI gepakt!![]()
Kan me voorstellen dat Henkie zich liever in mijn MINI verplaatst omdat deze veel stoerder is.Andere kant kan 'ie at ook weleens doen voor de afwisseling.
Al rijd ik in en winkelwagentje, dan nog ben ik stoerder dan jij bent in je PW
is die one niet van uitzendbureau susa. Een stukje verder op de st annastraat staat vlak voor het radboud aan de linkerkant bij een wit huis/kantoor altijd een paars/blauwe cooper cabrio. Die gele heb ik ook weleens zien staan opde parkeerplaats van het radboud.henkietenk schreef:Klopt als een bus! En die zwarte One staat op een parallelweg van de St. Annastraat! Maar die zie ik nou niet meer omdat die straat verbouwd wordt.erik-de-perik schreef:die park lane staat op de parallelweg van de oranjesingel...henkietenk schreef:Nope, ik was het niet![]()
Ik zag laatst ook een gele OneD in de garage van het Radboud staan. Ik kon zo snel niet zien of het een Nederlander of een Belg was?!
Onze sponsors