R55....."Wie heeft Wat?"....
- TDHS
- Mod virus alert!
Bericht
Hij is spatnieuw en helemaal door mijzelf samengesteld. Hij is echter via Kessels Maastricht besteld en die haalt ze niet bij de NL importeur, maar via Duitsland. Dat komt met name omdat ik mij bij deze dealer het best behandeld voelde. Kessels is gewoon een erkend MINI partner.Lola schreef:@TDHS: Hoezo import? Is jouw Clubman niet helemaal nieuw dan?
- TDHS
- Mod virus alert!
Bericht
Mooie avatar! Prachtig!
Dat zal een mooie verschijning in het echt zijn!
Vanochtend een ritje kunnen maken met groene platen.... heerlijk. Lekker in de stad en op de snelweg. Als je in de zesde rijdt op de snelweg hoor je bijna niks. Wel even wennen aan het schakelen... rijdt nu automaat namelijk. En wat een power in vergelijking met m'n C2tje.
Dat ritje geeft me even het geduld om de afspraak te kunnen maken dat we zaterdagochtend gaan afleveren. Ze kunnen ook afleveren zodra het kenteken er is en in theorie zou dat woensdag kunnen worden, maar mijn baas zal het niet waarderen als ik mijn agenda leeg houdt om elk moment naar de dealer te kunnen spurten
Dan maar safe en fijn zaterdag afleveren.

Vanochtend een ritje kunnen maken met groene platen.... heerlijk. Lekker in de stad en op de snelweg. Als je in de zesde rijdt op de snelweg hoor je bijna niks. Wel even wennen aan het schakelen... rijdt nu automaat namelijk. En wat een power in vergelijking met m'n C2tje.
Dat ritje geeft me even het geduld om de afspraak te kunnen maken dat we zaterdagochtend gaan afleveren. Ze kunnen ook afleveren zodra het kenteken er is en in theorie zou dat woensdag kunnen worden, maar mijn baas zal het niet waarderen als ik mijn agenda leeg houdt om elk moment naar de dealer te kunnen spurten

- TDHS
- Mod virus alert!
Bericht
Vanochtend dan eindelijk de aflevering! Nog maar korte rits gemaakt naar vrienden en naar de AH. Morgen gaan we lekker rijden op de snelweg.
Ik had nog nooit een andere Lightning Blue Clubman zien rijden, wel een Clubman S in Belgie, maar gisteravond op weg naar Maastricht werd ik tussen Delft en Rotterdam ingehaald door een blauw/zilveren Clubman, kenteken xx-ZL-xx! Wauw! Wel even een mooi moment! Iemand van hier?
Ik had nog nooit een andere Lightning Blue Clubman zien rijden, wel een Clubman S in Belgie, maar gisteravond op weg naar Maastricht werd ik tussen Delft en Rotterdam ingehaald door een blauw/zilveren Clubman, kenteken xx-ZL-xx! Wauw! Wel even een mooi moment! Iemand van hier?
- MoJo & ArDa
- Leerling Mini lid
Bericht
Yes!!! Vandaag gebeld door de dealer. Week 44 wordt de clubman S in deze kleuren afgeleverd. Ik heb er helemaal zin. Verdere pics en specs volgen in week 44.

- Lola
- One wheel wonder
Bericht
Goh... ik ben al een poosje niet langs geweest (ik ben op 13 september bevallen van onze tweede potentiële MINI-fan...), maar ik zie dat er niet veel 'Clubman-ers' zijn bijgekomen...
Ik merk wel dat je veel bekijks trekt met zo'n ding. Regelmatig staan mensen 'm te bewonderen en vragen zelfs of ze 'm ook even van binnen mogen zien. En dat mag natuurlijk altijd...!
Ik pleit nu met twee kids alleen voor een split door aan beide zijden van de auto!
Ik merk wel dat je veel bekijks trekt met zo'n ding. Regelmatig staan mensen 'm te bewonderen en vragen zelfs of ze 'm ook even van binnen mogen zien. En dat mag natuurlijk altijd...!
Ik pleit nu met twee kids alleen voor een split door aan beide zijden van de auto!
Onze sponsors