kwiebje' ride compleet overzicht MINI: nieuwe Halo angeleyes!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- kamiel
- Be Mini
Bericht
ik ben erg nieuwgierig wat die stalen leidingen gaan doen samen met de dot5.1 remvloeistof.
Ik heb met de mini al vrij snel last van fading, ik denk dat hetmet de 5.1 remolie al snel beter word.
Kijk wel even uit dat ze je remsysteem goed untluchten, dat hebben ze laatst bij mij niet gedaan, rempedaal kon ik tot op de grond trappen, heel leip
, na nog eens te ontluchten met de hand washet weg.
Hou ons op de hoogte.

Ik heb met de mini al vrij snel last van fading, ik denk dat hetmet de 5.1 remolie al snel beter word.
Kijk wel even uit dat ze je remsysteem goed untluchten, dat hebben ze laatst bij mij niet gedaan, rempedaal kon ik tot op de grond trappen, heel leip

Hou ons op de hoogte.

- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hij remt wel veel beter en gelijkmatiger dan voorheen.
Dat verbeterd het gevoel in je rempedaal en je leidingen gaan niet meer uitzetten dus fading is minder.ik ben erg nieuwgierig wat die stalen leidingen gaan doen samen met de dot5.1 remvloeistof.
Diegene die dat doet verstaat zijn vak, anders ging ik er niet heen. En tevens als ik iets aan mijn remmen laat doen ga ik echt niet meteen volle bak gassenIk heb met de mini al vrij snel last van fading, ik denk dat hetmet de 5.1 remolie al snel beter word.
Kijk wel even uit dat ze je remsysteem goed untluchten, dat hebben ze laatst bij mij niet gedaan, rempedaal kon ik tot op de grond trappen, heel leip , na nog eens te ontluchten met de hand washet weg.

Onze sponsors