Saat um goed zeg !!!
Is het niet zo dat met spoorverbreding je wegligging alleen maar beter wordt ???
G's project 8 - Dooper Clubman 143hp - JOEY MOD P24!!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Idd... Ik heb gisteren gemerkt dat hij véél stabieler staat! (wat logisch is natuurlijk)...
Ik heb (nog geen) andere vering, ook geen sportvering af-fabriek... en eigelijk staat hij nu heel goed... (moet alleen nog wat lager)
Trouwens... Wanneer wordt m'n avatar nog eens geupdate?

Ik heb (nog geen) andere vering, ook geen sportvering af-fabriek... en eigelijk staat hij nu heel goed... (moet alleen nog wat lager)

Trouwens... Wanneer wordt m'n avatar nog eens geupdate?

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Thx voor de leuke reacties vriendjes 
Het was me een genoegen jullie te ontmoeten... haha
Hier nog wat pic's van gisteren:

Het was me een genoegen jullie te ontmoeten... haha
@ fred: t'zijn R105... R109 is de 2-delige JCW-velgFred schreef:Dikke clubman greg! Was echt gaaf om te zien rijden, vind die r109 ineens een stuk mooier. Jammer genoeg geen foto's van genomen
.
Volgende keer beter voorbereiden op rollin' pictures
Hier nog wat pic's van gisteren:

Laatst gewijzigd door GregBem op 04 dec 2008, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maar daar ben ik niet volledig van overtuigd... Moest ik nu geen zwarte velgen heb, zeker!
Heb ooit eens opt forum zo'n MINI gezien, en ik vond hem te 'zwaar' en iets té wit met die bogen mee gespoten...
Kan Coen ofzo dat niet eens shoppen...
Kwas er weer aan aant denken terwijl je het schreef toen ik naar de foto keek...jbcola schreef:Zou je niet durven die zwarte wielbogen ook wit te spuiten?? Ik denk dat je aeropack dan wel beter uitkomt

Maar daar ben ik niet volledig van overtuigd... Moest ik nu geen zwarte velgen heb, zeker!
Heb ooit eens opt forum zo'n MINI gezien, en ik vond hem te 'zwaar' en iets té wit met die bogen mee gespoten...

Kan Coen ofzo dat niet eens shoppen...

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gewoon even een sticker laten maken die doet of die wielboog doorloopt tot vanonder...
Ik denk dat ik dat eens ga proberen deze week ;-)
Daar heb ik in't begin aan gedacht...Fred schreef:Ik zou eerder de randen van je aerobumper mat zwart spuiten zoals je wielbogen ...
Gewoon even een sticker laten maken die doet of die wielboog doorloopt tot vanonder...
Ik denk dat ik dat eens ga proberen deze week ;-)
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Thx Mario... Twas idd een leuke dag gisteren!
Het weer was wel even het tegenovergestelde dan wat we zaterdag gehad hebben gelukkig... lol...

Het weer was wel even het tegenovergestelde dan wat we zaterdag gehad hebben gelukkig... lol...

Onze sponsors