Dag allemaal ik heb mijn mini nog niet maar 20 september wordt de grote dag voor mij... en ik dacht ik stel hem eens voor..
Ik zal een Mini cooper D (Astro black met stof Cosmos carbon black) hebben met volgende specs:
Standaard:
DSC III
Antidiefstalbouten
Verwarmde buitenspiegels
Rokerspakket
Manuele airconditioning
Krik en wielsleutel
RADIO MINI CD
Handleiding Nederlands
Mijn gekozen opties:
Alu velgen 'Bridge Spoke' Wit 16"
Dak en spiegels wit
Zonnewerend glas achteraan
Fluwelen tapijten
Decoratieve lijsten Piano Black
Lichtpakket
Witte pinklichten
Spoiler
Spraakversie Nederlands
Ook zal er reclame opstaan van mijn firma, maar door dit te doen zal ik mijn mini zeer goedkoop hebben met maar liefst een verschil van minstens 6000 euro.
Wat vinden jullie ervan?
Later meer
Mini Cooper D update (staat te koop)
- Silvesterlan
- One wheel wonder
Bericht
Mini Cooper D update (staat te koop)
Laatst gewijzigd door Silvesterlan op 03 jun 2011, 10:20, 11 keer totaal gewijzigd.
Mini Cooper D
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een nieuwe Dooper in Astro Black is altijd mooi !!!
Proficiat
Reclame erop , tsja als ik kon kiezen !!
Aan de andere kant is 6000 eurries een hoop poen , waar je ook een hoop andere leuke dingen van kan doen !!
Dilemma hahaha !!!
Maar wat voor jou de beste keuze is , is altijd de juiste ..
Hoe zeg ik dat haha ..
Veel plezier met je Mini !!
Proficiat

Reclame erop , tsja als ik kon kiezen !!
Aan de andere kant is 6000 eurries een hoop poen , waar je ook een hoop andere leuke dingen van kan doen !!
Dilemma hahaha !!!
Maar wat voor jou de beste keuze is , is altijd de juiste ..
Hoe zeg ik dat haha ..
Veel plezier met je Mini !!
- Alexanderr
- 4 op een rij!
Bericht
Proficiat ! Reclame van welke firma ? Ik herken die configuratie precies van ergens 

03 MCS - 08 MCD
- Silvesterlan
- One wheel wonder
Bericht
Reclame
De reclame die erop komt is die van GLOBUY.COM waar ik tevens werknemer ben.. het zijn witte letters, na vijf jaar mogen die eraf.
Ik vind de reclame zeker niet overdreven want anders zou ik het ook niet doen.. Ik zal gauw proberen wat fotos te posten van het reclameontwerp.
grt
Ik vind de reclame zeker niet overdreven want anders zou ik het ook niet doen.. Ik zal gauw proberen wat fotos te posten van het reclameontwerp.
grt
Mini Cooper D
- Silvesterlan
- One wheel wonder
Bericht
Dat vond ik ook, ik vind dat er minis rondrijden met bestickering die echt teveel of te lelijk is, en dit is inderdaad de bestickering die op mijn mini zal komen.
Vanwaar heb je die foto of is dat jouw mini?
Fred schreef:Proficiat met je nieuwe kar, de reclame is toch nooit zoiets zeker![]()
Ben nooit echt fan geweest van bestickerde wagens, maar deze reclame valt best nog mee
Dat vond ik ook, ik vind dat er minis rondrijden met bestickering die echt teveel of te lelijk is, en dit is inderdaad de bestickering die op mijn mini zal komen.
Vanwaar heb je die foto of is dat jouw mini?
Mini Cooper D
- Alexanderr
- 4 op een rij!
Bericht
Idd dat is de mijne ! Cool dat er al 2 op dit forum geregistreerd zijn
Ik werk niet bij Globuy, maar ik ben "familie" van VDS

03 MCS - 08 MCD
- Silvesterlan
- One wheel wonder
Bericht
Ook helemaal in de ban uwe mini ja, ik moet er nog eventjes op wachtn ma tzal de moeite zijn é.
Btw: ebt gij geen afbeelding op uw achterruit?
Aaaah gij zijt familie van VDS ... nice!Alexanderr schreef:Idd dat is de mijne ! Cool dat er al 2 op dit forum geregistreerd zijn![]()
Ook helemaal in de ban uwe mini ja, ik moet er nog eventjes op wachtn ma tzal de moeite zijn é.
Btw: ebt gij geen afbeelding op uw achterruit?
Mini Cooper D
- Alexanderr
- 4 op een rij!
Bericht
toet ! maar van binnenuit kan je die niet zien (zoals je op de foto wel kunt zien). Ik ga een fotootje plaatsen in mijn topic zodat ik het hier niet teveel inpalm 
Alvast veel plezier met het wachten
't kan lang duren he 

Alvast veel plezier met het wachten

03 MCS - 08 MCD
- Silvesterlan
- One wheel wonder
Bericht
Wachten...Wachten...
Goh wachten op ne mini cooper kan zooo lang duren!
Nog ongeveer tien dagen...
Ik zal hem da maand erna al meteen wat kilometers laten rijden richting de noorderburen, meerbepaald naar eindhoven.. Ik kijk eral naar uit..
grt
Nog ongeveer tien dagen...

Ik zal hem da maand erna al meteen wat kilometers laten rijden richting de noorderburen, meerbepaald naar eindhoven.. Ik kijk eral naar uit..
grt
Mini Cooper D
- Alexanderr
- 4 op een rij!
- Silvesterlan
- One wheel wonder
Onze sponsors