StefanCS schreef:En dat is puur voor showgebruik?
AP remt toch al goed zat?
niet zoals StopTech!!!
daar is AP een pruts ding tegen..

Maaij heeft al eens mee gestopt.. hè Maaij!!
GeoBem007@ idd

Die stoptechs zullen vast heel goed remmen en hebben idd een hoog showgehalte, maar daarom moet je nog andere merken niet afbreken hetirex schreef:StefanCS schreef:En dat is puur voor showgebruik?
AP remt toch al goed zat?
niet zoals StopTech!!!
daar is AP een pruts ding tegen..![]()
Maaij heeft al eens mee gestopt.. hè Maaij!!
GeoBem007@ idd
Berthil schreef:Wanneer gaan jullie eens met die remmen de Ring op?
Tot dan toe is het inderdaad showgebruik
Volgens Olaf heb ik de updated heat shieldWilliam Blake schreef:euh, je kan ook gewoon ja huidige achterremmen roodlakken, zijn 100% identiek![]()
let op dat je bij die turboshield de laatste revisie hebt! bij de eerste waren er problemen met de afstelling, wanneer je de motorkap sloot raakte hij een beetje.
en nog even op stoptech vs ap... in dit geval zijn de stoptechs gewoon top, maar ze zijn ook zwaarder en dikker (wat goed is, dat laatste toch). in de racerij heeft stoptech zich al meermaals bewezen, maar AP nog veel meer![]()
![]()
uiteindelijk worden je banden de limiterende factor he
Wordt niet allemaal in 1 keer besteld hoortirex schreef:weeral uw geldkistje onder uw bed vandaan gehaald zeker Maaij..![]()
als die plannen doorgaan.. super vette bak dan..![]()
hmm.. moet ook met iets op de proppen komen..![]()
Gr.Mario
De Super AGS-R heb ik inderdaad gehad. Ziet er bruut uit en klinkt ook erg goed. Niet TE, zoals andere open filters.Fred schreef:Wouw, leuke spulletjes besteld. Had jij ook die super ags (ofzo) van m7 niet besteld? Had die wel es willen zien/ horen
.
Dikke dikke bak kerel!
Waarschijnlijk niet. Ik vind de vorige versie veel mooier (wat jij nu hebt). De nieuwe vind ik een beetje over de top.Menno schreef:Mooie lijst weer Maaij![]()
Alleen ik zie nog steeds geen JCW spoiler zitten..die komt toch nog wel
Onze sponsors