Pepi's New Clubman 'S'
- PEPI
- Mod virus alert!
Bericht
Ik had de mijne eerst maar onze Dick heeft mij al lang voorbijgestoken wat modden betreft hoor !
(en ben een beetje jaloers eigenlijk want bij mij pakt dat modden niet zo goed bij mijn vrouwtje... helaas
)
Ja, en een schoon kleurke hé !smetje schreef:knappe clubman, gisteren voor het eerst gezien en hij toont veel gelijkenissen met dick zijn clubman

Ik had de mijne eerst maar onze Dick heeft mij al lang voorbijgestoken wat modden betreft hoor !

- smetje
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja die vrouwen moeten ook mee willen natuurlijk... koop haar ne t-shirt van mini en nen nieuwe zonnebril en ze zal het virus ook rap te pakken hebbenPEPI schreef:Ja, en een schoon kleurke hé !smetje schreef:knappe clubman, gisteren voor het eerst gezien en hij toont veel gelijkenissen met dick zijn clubman![]()
Ik had de mijne eerst maar onze Dick heeft mij al lang voorbijgestoken wat modden betreft hoor !(en ben een beetje jaloers eigenlijk want bij mij pakt dat modden niet zo goed bij mijn vrouwtje... helaas
)

- jbcola
- Brugse zot
Bericht
Slim aan boord leggen bij die vrouwen, gewoon alles direct bestellenPEPI schreef:Ja, en een schoon kleurke hé !smetje schreef:knappe clubman, gisteren voor het eerst gezien en hij toont veel gelijkenissen met dick zijn clubman![]()
Ik had de mijne eerst maar onze Dick heeft mij al lang voorbijgestoken wat modden betreft hoor !(en ben een beetje jaloers eigenlijk want bij mij pakt dat modden niet zo goed bij mijn vrouwtje... helaas
)

- PEPI
- Mod virus alert!
Bericht
Nu de spoiler en de JCW voorbumper nog...
Vandaag al de daad (of daadje) bij het woord gevoegd... Heb carbon handgrepen (interieur) besteld. Linker hg was binnen, rechter hg stond in back orderjbcola schreef:Slim aan boord leggen bij die vrouwen, gewoon alles direct bestellenPEPI schreef:Ja, en een schoon kleurke hé !smetje schreef:knappe clubman, gisteren voor het eerst gezien en hij toont veel gelijkenissen met dick zijn clubman![]()
)
![]()
![]()

- Xefke
- Be Mini
Bericht
hoe kan dat nu dat er van de ene kant meer zijn als de andere? Of misschien gaan ze zo snel stuk langs 1 kant? 
Die bak van jou gaat goed hoor Peter
Lol... vind ik wel raarPEPI schreef:Vandaag al de daad (of daadje) bij het woord gevoegd... Heb carbon handgrepen (interieur) besteld. Linker hg was binnen, rechter hg stond in back order

Die bak van jou gaat goed hoor Peter

- dangixxer
- Bijna verslaafd
Bericht
mooi zo
en dan nog de "schnitzel" derop en je hebt een ultieme clubbie
ah zo gij!!!PEPI schreef:Vandaag al de daad (of daadje) bij het woord gevoegd... Heb carbon handgrepen (interieur) besteld. Linker hg was binnen, rechter hg stond in back orderjbcola schreef:Slim aan boord leggen bij die vrouwen, gewoon alles direct bestellenPEPI schreef:
Ja, en een schoon kleurke hé !![]()
)
![]()
![]()
![]()

mooi zo
en dan nog de "schnitzel" derop en je hebt een ultieme clubbie
- PEPI
- Mod virus alert!
Bericht
Hier een paar foto's van mijn kleine mod...

Ik vind het persoonlijk en verbetering tegenover de plastic exemplaartjes die er eerst opzaten...
Begin deze week mijn spacers besteld (15mm). Ik verwacht ze ergens volgende week... En gisteren heb ik mijn JCW spoiler besteld (zo kan ik mijn karretje ook duwen als ie te traag is
)

Ik vind het persoonlijk en verbetering tegenover de plastic exemplaartjes die er eerst opzaten...
Begin deze week mijn spacers besteld (15mm). Ik verwacht ze ergens volgende week... En gisteren heb ik mijn JCW spoiler besteld (zo kan ik mijn karretje ook duwen als ie te traag is

Onze sponsors