CooperS-lightningblue's BMW Z4 M Roadster
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Da´s balen, als je denkt dat eindelijk aan het werk kunt.
Die beschadiging is echt erg.
Daar wil je niet mee gezien worden.
Jammer, moeten we nog langer wachten.
Als je 14/9 toch gebracht wordt dan kunnen we wel kijken hoe ie er nu uitziet.
Of aan het eind van de rit. Als we bij jou in de achtertuin gaan bbq´n.
Annet
Die beschadiging is echt erg.

Jammer, moeten we nog langer wachten.
Als je 14/9 toch gebracht wordt dan kunnen we wel kijken hoe ie er nu uitziet.

Of aan het eind van de rit. Als we bij jou in de achtertuin gaan bbq´n.

Annet

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
en 2 omdat ik hem uit wil laten lijnen met de CSL wielen eronder.
@BlonT-007:
Ik denk niet dat het er in zit vóór 14 September...
Vermoed dat dit nog maanden gaat duren.
Zit er nog niet onder. 1 omdat Coendek nog geen tijd heeft gehad, onze vakantiemanquattro gmbh schreef:Dat is balen zeg!
En hoe staat het met de KW?

@BlonT-007:
Ik denk niet dat het er in zit vóór 14 September...

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey, er is weer nieuws...
Oef das wel balen van die velg. Succes met de afhandeling iig.
Het blijven echt schitterende velgen
Ben benieuwd hoe het totaal plaatje eruit gaat zien.
Denk dat deze vraag eigenlijk overbodig is, maar bevalt de Z4M nog?? Geen problemen gehad??
En de andere wagens; wanneer komt het andere monster? En die andere M en de GTS, hoe gaat het hiermee?
En dan het allerbelangrijkste; De witte MINI Cooper S natuurlijk:mrgreen:
Nog dikke mods gehad? 
Blijf jullie wagenpark errugg mooi vinden...Enneuh alle plaatjes zijn welkom
Gr Sven
Oef das wel balen van die velg. Succes met de afhandeling iig.

Het blijven echt schitterende velgen

Ben benieuwd hoe het totaal plaatje eruit gaat zien.

Denk dat deze vraag eigenlijk overbodig is, maar bevalt de Z4M nog?? Geen problemen gehad??
En de andere wagens; wanneer komt het andere monster? En die andere M en de GTS, hoe gaat het hiermee?
En dan het allerbelangrijkste; De witte MINI Cooper S natuurlijk:mrgreen:

Blijf jullie wagenpark errugg mooi vinden...Enneuh alle plaatjes zijn welkom

Gr Sven
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
@BlonT-007:
@Sven:
De Z4 bevalt uitstekend. Rij tot zover gemiddeld 700 km per week met die kar...
Geen problemen, helemaal niks. Afgelopen week z'n oliebeurtje gehad, dus we kunnen er weer 25000 km tegenaan. Hopelijk snel met verlaging én wielen eronder. Ben zo enorm benieuwd. Wachten is niet echt mijn ding heb ik al wel gemerkt.
Met de M5 nog steeds geen problemen gehad. 80.000 km probleemloos. Gewoon een top auto. Het blijft leuk om erin te rijden en het verbruik is voor een hoge-toeren V10 erg netjes, zo'n 1 op 7,2.
De GTS is een geweldige auto om in te rijden. Het rijdt zó goed. Zo'n dik geluid. Wel wat probleempjes. Eerst het vocht in de stadslichten, dat is netjes opgelost. Nu zit er een irritante tik in de luchtveren en het stuurhuis kraakt. Beide worden binnenkort netjes opgelost.
Ook moet je hem continue schoonmaken om hem mooi te houden. Zowel steenslag als oliepitjes zijn TE goed te zien. Dat is wel een drama aan dit wit. Maar goed daar offer ik graag een paar uurtjes op zondag voor op.
Dan de MINI. Zuslief zit in Maastricht op d'r kamer, dus de auto staat thuis. Gelukkig niet stil, want m'n vader heeft hem tot zover elke dag meegenomen voor z'n kilometers. Volgens mij word hij langzaam maar zeker verliefd op het koekblikje.
Een foto komt wel een keertje goed.

@Sven:
De Z4 bevalt uitstekend. Rij tot zover gemiddeld 700 km per week met die kar...

Met de M5 nog steeds geen problemen gehad. 80.000 km probleemloos. Gewoon een top auto. Het blijft leuk om erin te rijden en het verbruik is voor een hoge-toeren V10 erg netjes, zo'n 1 op 7,2.

De GTS is een geweldige auto om in te rijden. Het rijdt zó goed. Zo'n dik geluid. Wel wat probleempjes. Eerst het vocht in de stadslichten, dat is netjes opgelost. Nu zit er een irritante tik in de luchtveren en het stuurhuis kraakt. Beide worden binnenkort netjes opgelost.
Ook moet je hem continue schoonmaken om hem mooi te houden. Zowel steenslag als oliepitjes zijn TE goed te zien. Dat is wel een drama aan dit wit. Maar goed daar offer ik graag een paar uurtjes op zondag voor op.

Dan de MINI. Zuslief zit in Maastricht op d'r kamer, dus de auto staat thuis. Gelukkig niet stil, want m'n vader heeft hem tot zover elke dag meegenomen voor z'n kilometers. Volgens mij word hij langzaam maar zeker verliefd op het koekblikje.

Een foto komt wel een keertje goed.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Samen met m'n pa gisteren even de 3 goede pakketjes uitgepakt om alles nader te onderzoeken. De advertentie klopte wat betreft "Brand New rims". Jammer genoeg zijn de voorbanden veel verder op dan de advertentie aan gaf, hooguit 2000 km en ze moeten vervangen worden. In de achterband van de goede achtervelg zit een prop...
Bij dit soort banden mag dat niet eens. Afijn, dat betekend dat er één band op zit die gebruikt kan worden en ook die is niet in allerbeste staat.
Ik heb de verkoper gemaild en die vroeg me vanavond te bellen om een oplossing te zoeken. Ben benieuwd.

Meteen maar even een fotootje gemaakt

Ik heb de verkoper gemaild en die vroeg me vanavond te bellen om een oplossing te zoeken. Ben benieuwd.

Meteen maar even een fotootje gemaakt

Onze sponsors