Tirex's.. "www.55mph.be"
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Denk dat met het stickertje niets mis is ..
Volgens mij moet te gewoon wat lager ,, ongeveer zoals bij de oude aerovoorbumpers ..
Nu bedekt tie heel de dwarse balk van je bumper waardoor ie smaller lijkt ..
Hebbie wel weer iets van een kentekenplaathoudertje ofzo nodig
Misschien is dat wat !!!
Groet Inim
Volgens mij moet te gewoon wat lager ,, ongeveer zoals bij de oude aerovoorbumpers ..
Nu bedekt tie heel de dwarse balk van je bumper waardoor ie smaller lijkt ..
Hebbie wel weer iets van een kentekenplaathoudertje ofzo nodig

Misschien is dat wat !!!
Groet Inim

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hey Tirex
Jah ikke weer haha..
Zie de kentekenplaathouder van maaij..
Zit denk maar 1,5 cm lager dan die van jouw , maar dan breekt het minder omdat de lijn in de bumper aan de bovenkant van je kenteken nog zichtbaar doorloopt..
Misschien moet je nog ietsie lager !!!
Persoonlijk vindt ik het beter staan zo , wat jij ???

Jah ikke weer haha..
Zie de kentekenplaathouder van maaij..
Zit denk maar 1,5 cm lager dan die van jouw , maar dan breekt het minder omdat de lijn in de bumper aan de bovenkant van je kenteken nog zichtbaar doorloopt..
Misschien moet je nog ietsie lager !!!
Persoonlijk vindt ik het beter staan zo , wat jij ???

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Alhoewel ik het zelf niet zo snap
ik bedoel tis echt niet zo dat ze morgen de nummerplaten gaan afschaffen ofzo..
Dus als je plaat er toch moet zitten zie je ook niets van die gaatjes maar het zal wel aan mij liggen hahaha !!
Ben wel zo vrij geweest om je stickertje wat lager te plakken ( zonder gaten hahaha) ...

@ Xefke : Mooie mini , dat vindt ik nogal zwakjes uitgedrukt voor een R56 van dit calliber !!!
Dat dacht ik later ook ineens , tuurlijk geen gaten !!!Xefke schreef:Denk dat Tirex liever geen gaten maakt in z'n voorbumper.
Misschien eens een sticker proberen met een ander lettertype?
Persoonlijk vind ik dat 't niet stoort. Mooie mini zo, een van m'n favoriete MkII's
Alhoewel ik het zelf niet zo snap

Dus als je plaat er toch moet zitten zie je ook niets van die gaatjes maar het zal wel aan mij liggen hahaha !!
Ben wel zo vrij geweest om je stickertje wat lager te plakken ( zonder gaten hahaha) ...

@ Xefke : Mooie mini , dat vindt ik nogal zwakjes uitgedrukt voor een R56 van dit calliber !!!

- dangixxer
- Bijna verslaafd
Bericht
en da zijn nu geen woorden die opgaan voor dit bisjke!!!
Het is idd het lettertype dat zo "goedkoop amateuristisch geknipt" overkomtXefke schreef:Denk dat Tirex liever geen gaten maakt in z'n voorbumper.
Misschien eens een sticker proberen met een ander lettertype?
Persoonlijk vind ik dat 't niet stoort. Mooie mini zo, een van m'n favoriete MkII's
en da zijn nu geen woorden die opgaan voor dit bisjke!!!

Onze sponsors