Wij zijn op zoek naar een (1 tot max. 2) rijder in bezit van een MINI Cooper (alles mag, S, one en cooper) welke veel dagelijkse kilometers maakt en sportief rij gedrag vertoont.
Wij willen namelijk een nieuw product testen op het gebied van de schokbrekers incl. veren.
De auto zal erg laag zijn (is verstelbaar) en stug. De dempers zijn speciaal ontworpen voor onze race cup maar willen graag ervaringen vanuit de weg weten.
Wat moet deze persoon doen....alle data met ons delen en zijn/haar meening kenbaar maken. De montage hiervan geschied bij ons op de werkplaats in Dongen. De dempers zijn niet te koop dus na de test dienen deze retour te komen.
Wat willen wij van je weten:
Type MINI
Aantal kilometers per week
Rijgedrag
Stad of landelijk gebruik (dit i.v.m. drempels)
Met groet,
M7 Racing
Carlo Kuijer
Test rijder gezocht
- Eelke
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Helaas lease auto hier, dus geen optie.
Maarre, wat ik niet helemaal begrijp, what's in it voor degene die dit voor jullie gaat doen? Als ik het goed begrijp moet het hele zaakje aan het einde van de test weer teruggegeven worden.
Maarre, wat ik niet helemaal begrijp, what's in it voor degene die dit voor jullie gaat doen? Als ik het goed begrijp moet het hele zaakje aan het einde van de test weer teruggegeven worden.
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
- M7 Racing
- Enthousiast
Bericht
Gr.
M7 Racing
Carlo Kuijer
Als dank voor dit alles, mag je de of de dempers houden of ....en dat moeten nog even bekijken maar ook daar komen we samen wel uit.Eelke schreef:Helaas lease auto hier, dus geen optie.
Gr.
M7 Racing
Carlo Kuijer
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Is dit genoeg kilometers:
MINI One
Auto nieuw gekocht, na 1 jaar 32500 km op teller (ben nog student).
Rijgedrag is normaal (is relatief begrip) tot sportief.
Zowel stad als landelijk (we wonen thuis in landelijk gebied en zit op kamers in een stad)
MINI One
Auto nieuw gekocht, na 1 jaar 32500 km op teller (ben nog student).
Rijgedrag is normaal (is relatief begrip) tot sportief.
Zowel stad als landelijk (we wonen thuis in landelijk gebied en zit op kamers in een stad)
Onze sponsors