Menno's Clubman D..
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bashy, tijdje terug had ik een kapotte lamp dus heb toen inderdaad één tintje blauwer gepakt.. Goed gezienBashy schreef:Hej Menno, mooie bak! Mooie wielen!
Wat ik me afvroeg is of je nu ook een andere kleur xenon lampen in je facelifts hebt? Of zou 't de foto zijn?

- Bashy
- 4 op een rij!
Bericht

Ziet er wel goed uit een tint blauwe, ga ik ook maar doen als er 1 kapot gaat een xtje. Enne, welk K-waarde is dit dan? 6000k ofzo? Standaard zit er 4500k in zeker?
Oei! Ben scherp!Menno schreef:Bashy, tijdje terug had ik een kapotte lamp dus heb toen inderdaad één tintje blauwer gepakt.. Goed gezienBashy schreef:Hej Menno, mooie bak! Mooie wielen!
Wat ik me afvroeg is of je nu ook een andere kleur xenon lampen in je facelifts hebt? Of zou 't de foto zijn?

Ziet er wel goed uit een tint blauwe, ga ik ook maar doen als er 1 kapot gaat een xtje. Enne, welk K-waarde is dit dan? 6000k ofzo? Standaard zit er 4500k in zeker?
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ook
Maar dat moet je niet te hard roepen, want dan heeft de fotograaf van deze prachtige wagen straks setje nummer ?? in de schuur liggen
Trouwens de rest van de wagen ziet er ook errug gaaf uit. Het dak, de spoiler, de motorkap, allemaal errug gaaf

Maar dat moet je niet te hard roepen, want dan heeft de fotograaf van deze prachtige wagen straks setje nummer ?? in de schuur liggen

Trouwens de rest van de wagen ziet er ook errug gaaf uit. Het dak, de spoiler, de motorkap, allemaal errug gaaf

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ook

Onze sponsors