Hele mooie foto's Marss!! Echt een hele mooie omgeving. Fijne vakantie gehad ?
Ben je de 14de ook van de party bij de birthdayrun ?
marss/PW CooperS!!!!
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
eej Bas, thnx!!
Super omgeving daaro, lekker zwemmen, wakeboarden, mountainbiken (er past een mountainbike achter in een MINI, wist je dat?), heel relaxed allemaal. En de grote zomer drukte was allemaal voorbij, dussuhh, ik heb een lekkere vakantie gehad.
De 14de moet ik nog ff kijken, ik wilde eigenlijk niet naar de BBQ, dus ik wacht even af of er mogelijkheden zijn zonder BBQ en €20,-. W'll see.
marss
Super omgeving daaro, lekker zwemmen, wakeboarden, mountainbiken (er past een mountainbike achter in een MINI, wist je dat?), heel relaxed allemaal. En de grote zomer drukte was allemaal voorbij, dussuhh, ik heb een lekkere vakantie gehad.
De 14de moet ik nog ff kijken, ik wilde eigenlijk niet naar de BBQ, dus ik wacht even af of er mogelijkheden zijn zonder BBQ en €20,-. W'll see.
marss
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie foto's 
De camera maakt de foto's volgens mij alleen een beetje flets?
Even met Photoshop een autocolor doen en het contrast wat omhoog gooien en ze kunnen zo in een reis-magazine
Hoe is het eigenlijk met je mushrooming afgelopen, heb je dat hersteld gekregen?

De camera maakt de foto's volgens mij alleen een beetje flets?
Even met Photoshop een autocolor doen en het contrast wat omhoog gooien en ze kunnen zo in een reis-magazine

Hoe is het eigenlijk met je mushrooming afgelopen, heb je dat hersteld gekregen?
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
thnx all,
ik zal toch eens de gebruiksaanwijzing ga lezen van dat foto-apparaat, misschien dat ik dan ook iets met contrast etc. kan gaan doen
. Toch leuk dat je ook met een simpel digi toestelletje nog wat leuke picca's te maken. De omgeving doet echt 75% van het werk.
marss
ik zal toch eens de gebruiksaanwijzing ga lezen van dat foto-apparaat, misschien dat ik dan ook iets met contrast etc. kan gaan doen

@ Berthil; Nooit last van gehad, mijn OMP boven en onder strut paste meteen. Jij bedoelt volgens mij doe ene jongen met de EB Cooper S, die de M7-strut meteen wilde plaatsen. That wasn't me!!Berthil schreef: Hoe is het eigenlijk met je mushrooming afgelopen, heb je dat hersteld gekregen?
marss
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
marss
Het lijkt wel of ie steeds lager gaat hangen. Veel lager moet het niet worden, want dat vind ik persoonlijk niet mooi.quattro gmbh schreef:Die laatste is lekker![]()
Hij hangt goed laag

Very much thnx, me2Sven schreef:Kijk dit is mooi! Blijf het echt een hele mooie wagen vinden!

marss
Onze sponsors