Volgens mij staat er een nulletje teveel hoor.Mini Poeper schreef:Is dit genoeg kilometers:
MINI One
Auto nieuw gekocht, na 1 jaar 325000 km op teller (ben nog student).
Rijgedrag is normaal (is relatief begrip) tot sportief.
Zowel stad als landelijk (we wonen thuis in landelijk gebied en zit op kamers in een stad)
Test rijder gezocht
- Blont-007
- NMC Legend

Bericht
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Voor de statstieken:
Leeftijd: 33
Geslacht: vrouw
Aantal km per jaar: 30.000
Rijgedrag: sportief
Woonomgeving: barst van rotondes en verkeersdrempels
Type mini: Cooper
Zo, ga nu weer ff stukje

Rijden in een mini is altijd leuk.
Voor de statstieken:
Leeftijd: 33
Geslacht: vrouw
Aantal km per jaar: 30.000
Rijgedrag: sportief
Woonomgeving: barst van rotondes en verkeersdrempels
Type mini: Cooper
Zo, ga nu weer ff stukje

Bericht
Ik rij elke dag 50 kilometers in m'n MINI Cooper, 5 x per week, minimaal. Voornamelijk snelweg, maar ook binnenstad. Ontwijk drempels, zoek graag rotondes op
. Sportief rijgedrag, probeer mezelf te overtuigen dat dit nergens goed voor is, maar elke keer als ik die sleutel omdraai... Vandaag ook leuk geraced op de A12 met een Léon type banaan, was een vrouw, (te) gekke vrouwen.
Maar ik heb zo'n verhaaltje over originele delen op me dak staan
M'n MINI en ik zijn zo gewillig als een konijn alleen tegen dierproeven! En vogelschijt, ga em zo weer wassen 
Trouwens, stond vandaag naast een peak-it mini, met slechts een slagboom tussen ons, wel leuk gezicht, alleen die dame zwaait nooit
Maar ik heb zo'n verhaaltje over originele delen op me dak staan
Trouwens, stond vandaag naast een peak-it mini, met slechts een slagboom tussen ons, wel leuk gezicht, alleen die dame zwaait nooit
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
MWaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Ik wil ook rijden!
Vandaag echo gedaan bij mij, klep is niet slechter geworden maar ook niet beter. De volgende echo maar weer afwachten... als alles mee zit ben ik nu op 1/3.
Dan heb je wel heel snel ná mij geantwoord, want ik ik zag 't meteen staan en heb het meteen gewijzigd.Blont-007 schreef:Volgens mij staat er een nulletje teveel hoor.Mini Poeper schreef:Is dit genoeg kilometers:
MINI One
Auto nieuw gekocht, na 1 jaar 325000 km op teller (ben nog student).
Rijgedrag is normaal (is relatief begrip) tot sportief.
Zowel stad als landelijk (we wonen thuis in landelijk gebied en zit op kamers in een stad)![]()
Arjan schreef:Dat zal de sleutel zijn denk ikMini Poeper schreef:(ben nog student)![]()
MWaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Ik wil ook rijden!
Vandaag echo gedaan bij mij, klep is niet slechter geworden maar ook niet beter. De volgende echo maar weer afwachten... als alles mee zit ben ik nu op 1/3.
- erik-de-perik
- Mod virus alert!

Bericht
mini: cooper
kilometers per dag: min 70 (5 dgn per week)
zeer sportief rijgedrag
2/3 van mijn rit is snelweg, de rest binnestad, incl enkele drempels
kilometers per dag: min 70 (5 dgn per week)
zeer sportief rijgedrag
2/3 van mijn rit is snelweg, de rest binnestad, incl enkele drempels
- P. de Gast
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
Ja nog een liefhebber...
Mini Cooper.
Sportief rijgedrag (met kart ervaring)
Rond de 400km per week
Ga voor me plezier een rondje om
Stad en snelweg gebruik.
Greetz..
Mini Cooper.
Sportief rijgedrag (met kart ervaring)
Rond de 400km per week
Ga voor me plezier een rondje om
Stad en snelweg gebruik.
Greetz..

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Klinkt heel interessant en aantrekkelijk, maar helaas woon in in hartje Amsterdam en heb ik daar met mijn normale S al problemen met de hoge drempels (veel geschraap met 2 km/u) Schuin opdraaien werkt gelukkig dan nog wel.
rijgedrag is sportief en hoog in de toeren. Alleen niet heel veel km. Ik heb hem nu sinds oktober en ben nu pas toe aan de eerste beurt (16k km)
Ik rij regelmatig op de A1 en in de polder waar mijn ouders wonen (Nijkerk en omgeving) leuke rally weggetjes. Ook ga ik binnenkort ook nog een roadtripje doen naar Oostenrijk (heel binnenkort).
Maar als jullie toch denken dat het wel handig is om iemand te testen die in de stad woont let me know. Ik ben wel voor.
iDD
rijgedrag is sportief en hoog in de toeren. Alleen niet heel veel km. Ik heb hem nu sinds oktober en ben nu pas toe aan de eerste beurt (16k km)
Ik rij regelmatig op de A1 en in de polder waar mijn ouders wonen (Nijkerk en omgeving) leuke rally weggetjes. Ook ga ik binnenkort ook nog een roadtripje doen naar Oostenrijk (heel binnenkort).
Maar als jullie toch denken dat het wel handig is om iemand te testen die in de stad woont let me know. Ik ben wel voor.
iDD
Onze sponsors