PW MINI Cooper wordt DS MINI Cooper S en nu weer MINI...
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
opzoeken swiftcodes: http://www.swift.com/bsl/freequery.do
een SWIFT is precies hetzelfde als een BIC code. Laat je niet verwarren, er zijn twee termen voor hetzelfde. Het geeft aan welke bank, in welk land en welke vestiging het betreft.
Het 5e en 6e karakter in een SWIFT/BIC code is altijd het landnummer (bijv. US of NL)
Daarnaast snappen Amerikanen en Engelsen niet dat ze niet alleen zijn op deze wereld en hen aan het verstand brengen dat je bepaalde bankcodes nodig hebt is erg lastig. Ze zijn zelf namelijk vooral gewent aan het cheque-systeem (dat wij weer niet of nauwelijks kennen).
Voorts zijn de zogenaamde "routing nummers" in de US noemen ze het de ABA-code, in de UK noemen ze het de Sort-code, in Duitsland de Bankleitzahl ("blitz"code of blz). Wij kennen deze niet in Nederland.
een SWIFT is precies hetzelfde als een BIC code. Laat je niet verwarren, er zijn twee termen voor hetzelfde. Het geeft aan welke bank, in welk land en welke vestiging het betreft.
Het 5e en 6e karakter in een SWIFT/BIC code is altijd het landnummer (bijv. US of NL)
Daarnaast snappen Amerikanen en Engelsen niet dat ze niet alleen zijn op deze wereld en hen aan het verstand brengen dat je bepaalde bankcodes nodig hebt is erg lastig. Ze zijn zelf namelijk vooral gewent aan het cheque-systeem (dat wij weer niet of nauwelijks kennen).
Voorts zijn de zogenaamde "routing nummers" in de US noemen ze het de ABA-code, in de UK noemen ze het de Sort-code, in Duitsland de Bankleitzahl ("blitz"code of blz). Wij kennen deze niet in Nederland.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht

Handige sitemderijke schreef:opzoeken swiftcodes: http://www.swift.com/bsl/freequery.do

Komt me heel erg bekend voorDaarnaast snappen Amerikanen en Engelsen niet dat ze niet alleen zijn op deze wereld en hen aan het verstand brengen dat je bepaalde bankcodes nodig hebt is erg lastig. Ze zijn zelf namelijk vooral gewent aan het cheque-systeem (dat wij weer niet of nauwelijks kennen).

Ik ben er gisteren achtergekomen dat dit het FedWire nummer isVoorts zijn de zogenaamde "routing nummers" in de US noemen ze het de ABA-code, in de UK noemen ze het de Sort-code, in Duitsland de Bankleitzahl ("blitz"code of blz). Wij kennen deze niet in Nederland.

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Bericht
Je ziet wel steeds meer bedrijven in Amerika die geen CC of PayPal meer accepteren (International shipping).
Ik denk dat dit te duur is of minder betrouwbaar?
De vorige keer kon ik bij ALTA nog met PayPal betalen en nu helaas niet. Kost me weer €10 extra en het duurt zeker 5 werkdagen tot hun het geld hebben
Als alles binnen is kan ik eindelijk een afspraak met Beek maken
De vorige keer kon ik bij ALTA nog met PayPal betalen en nu helaas niet. Kost me weer €10 extra en het duurt zeker 5 werkdagen tot hun het geld hebben

Als alles binnen is kan ik eindelijk een afspraak met Beek maken

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Volgens mij krijgen ze te maken met steeds hoger wordende kosten van Paypal. Dezelfde reden waarom ontzettend veel bedrijven tegenwoordig de American Express creditcard niet meer accepteren.Je ziet wel steeds meer bedrijven in Amerika die geen CC of PayPal meer accepteren (International shipping).
Gr, Marcel
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors