Heeft er iemand een GP besteld of weet je iemand laat het even weten
Groeten Dick
MINI Cooper S JCW GP
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ben aan het zoeken. 2 Maanden geleden kreeg ik te horen dat er niks meer was.
Een paar dagen geleden kreeg ik ineens te horen dat er nog te koop zijn in Italië en Duitsland.
Heb er inmiddels 4 gevonden, waar van 3 op voorhand verkocht.
-Eén in Duitsland, die persoon heeft een rugoperatie gehad en weet niet zeker of hij hem koopt, als hij besluit dit niet te doen krijg ik de optie
-Één in Frankrijk weet niet precies wat daar nou mee was.
-Één in Engeland, die man wil per se een achterbank en zo niet kan hij besluiten hem niet te nemen.
-De laatste krijg ik nog bericht over, die staat in Italië, de verkoper van Mini was niet aanwezig en de kerel die ik aan de telefoon had durfde het niet met zekerheid te zeggen, maar volgens hem was die nog niet verkocht.
(Via Benno hoorde ik dat er misschien bij Breeman nog een vrijkomt (kleine kans), mijn vader zou Breeman bellen, heb ik nog niks van gehoort).
En anders wil ik die van jullie M7racing GP!!
Een paar dagen geleden kreeg ik ineens te horen dat er nog te koop zijn in Italië en Duitsland.
Heb er inmiddels 4 gevonden, waar van 3 op voorhand verkocht.
-Eén in Duitsland, die persoon heeft een rugoperatie gehad en weet niet zeker of hij hem koopt, als hij besluit dit niet te doen krijg ik de optie
-Één in Frankrijk weet niet precies wat daar nou mee was.
-Één in Engeland, die man wil per se een achterbank en zo niet kan hij besluiten hem niet te nemen.
-De laatste krijg ik nog bericht over, die staat in Italië, de verkoper van Mini was niet aanwezig en de kerel die ik aan de telefoon had durfde het niet met zekerheid te zeggen, maar volgens hem was die nog niet verkocht.
(Via Benno hoorde ik dat er misschien bij Breeman nog een vrijkomt (kleine kans), mijn vader zou Breeman bellen, heb ik nog niks van gehoort).
En anders wil ik die van jullie M7racing GP!!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Ik geloof bij Dubbelsteyn in Dordrecht dat ze er 2 hadden, 1 verkocht, en 1 was verkocht maar is toch niet doorgegaan, maar ze krijgen hem dus nog wel! Komt in de showroom, maar ik denk dat hij ondertussen wel verkocht is, maar wie weet nog niet
Wij gaan iig zo snel mogelijk kijken als ze binnen zijn, misschien mogen we er wel even in zitten, hahahaha

Laatst gewijzigd door MarjoleinART op 29 jun 2006, 00:00, 2 keer totaal gewijzigd.

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb net m'n vader aan de telefoon gehad.
Gister had hij gebeld met iemand van MINI. Die vertelde dat ik geen Works GP moest nemen. Als ik een spectaculaire model zou willen dat ik beter kon wachten. Er komen volgens hem meer van dit soort "speciale en gelimiteerde" modellen.
Waaronder vermoedelijk een 4-wiel-aangedreven (rally) versie met ongeveer 206 KW ofwel 280 pk (waarschijnlijk een andere motor erin, in dat geval schat ik een 2,0 liter Turbo motor, als ze dat erin krijgen). Net als de GP voorzien van een "spannend" bumper en spoiler kitje en de nodige frutsels. Misschien gelimiteerd (zelf denk ik niet dat ze hem limiteren, want zoiets ontwikkelen kost een lieve cent). Zou in ieder geval een heel leuk speeltje worden, zei hij.
Ook komt er een soort RS(R)-versie van het 2007 model, denk hierbij aan Porsche GT3RS(R). Daar kon hij niet meer over vertellen, behalve dat dit waarschijnlijk net als de GP een gelimiteerd model zal worden.
Buiten deze twee, waarvan hij kennelijk niet 100% zeker was of ze er überhaupt zullen komen, zullen er nog meer speciale en 1-malige uitvoeringen komen.
Daarom heb ik samen met paps besloten het risico te nemen en te wachten op deze "spannende" modelletjes. Ik ben reuze benieuwd!!!
Gister had hij gebeld met iemand van MINI. Die vertelde dat ik geen Works GP moest nemen. Als ik een spectaculaire model zou willen dat ik beter kon wachten. Er komen volgens hem meer van dit soort "speciale en gelimiteerde" modellen.
Waaronder vermoedelijk een 4-wiel-aangedreven (rally) versie met ongeveer 206 KW ofwel 280 pk (waarschijnlijk een andere motor erin, in dat geval schat ik een 2,0 liter Turbo motor, als ze dat erin krijgen). Net als de GP voorzien van een "spannend" bumper en spoiler kitje en de nodige frutsels. Misschien gelimiteerd (zelf denk ik niet dat ze hem limiteren, want zoiets ontwikkelen kost een lieve cent). Zou in ieder geval een heel leuk speeltje worden, zei hij.
Ook komt er een soort RS(R)-versie van het 2007 model, denk hierbij aan Porsche GT3RS(R). Daar kon hij niet meer over vertellen, behalve dat dit waarschijnlijk net als de GP een gelimiteerd model zal worden.
Buiten deze twee, waarvan hij kennelijk niet 100% zeker was of ze er überhaupt zullen komen, zullen er nog meer speciale en 1-malige uitvoeringen komen.
Daarom heb ik samen met paps besloten het risico te nemen en te wachten op deze "spannende" modelletjes. Ik ben reuze benieuwd!!!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat zou toch sowieso nog een keer gebeuren? Want ik wil dat ook een keer meegemaakt hebben en ik heb van anderen begrepen dat zij ook (nog) een keer willen.Arjan schreef:Wat je zegt! dat klinkt idd erg spannend!![]()
![]()
Hè, moeten we toch nog een keer naar Oxford ;-)

- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
En reken er maar op dat als je één keer geweest bent, dan wil je nog een keer
Dat gaat ZEKER nog een (paar) keer gebeuren! Dat moet je gezien hebbenCooperS-indiblue schreef:Dat zou toch sowieso nog een keer gebeuren? Want ik wil dat ook een keer meegemaakt hebben en ik heb van anderen begrepen dat zij ook (nog) een keer willen.

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
Precies, wij gaan dan ook gewoon weer mee, maar dan ietsjes langerArjan schreef:Dat gaat ZEKER nog een (paar) keer gebeuren! Dat moet je gezien hebbenCooperS-indiblue schreef:Dat zou toch sowieso nog een keer gebeuren? Want ik wil dat ook een keer meegemaakt hebben en ik heb van anderen begrepen dat zij ook (nog) een keer willen.![]()

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Onze sponsors