Gezellige boel hoor, Jan-Jaap!
Nieuw Kookprogramma op NET5
- Berthil
- Volledig MINI minded!

Bericht
Stelletje azijnzeikers bij elkaar in die serie. Ik heb niet alle afleveringen gezien maar de ik gezien heb heb ik b.v. niet één positieve opmerking gehoord van die vegetarische vrouw. Nachtmerrie van elke man/lesbienne 
Daar worden ze denk ik ook op geselecteerd anders is denken ze misschien dat het programma niet leuk is.
Jan-Jaap heeft wat mij beteft een mooi tegengewicht gegeven op zijn eigen manier waar ik met plezier naar gekeken heb
Daar worden ze denk ik ook op geselecteerd anders is denken ze misschien dat het programma niet leuk is.
Jan-Jaap heeft wat mij beteft een mooi tegengewicht gegeven op zijn eigen manier waar ik met plezier naar gekeken heb
- WoK
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik denk dat IK ook geen positief woord / opmerking kan verzinnen over da veggie vrouwke...
Berthil schreef:Stelletje azijnzeikers bij elkaar in die serie. Ik heb niet alle afleveringen gezien maar de ik gezien heb heb ik b.v. niet één positieve opmerking gehoord van die vegetarische vrouw. Nachtmerrie van elke man/lesbienne
- red_devil
- Bijna verslaafd

Bericht

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Ben erg blij om jullie leuke reacties
mijn aflevering is hier te zien:
http://www.net5.nl/web/show/id=183855/l ... 835/page=1
Veel kijk plezier!
mijn aflevering is hier te zien:
http://www.net5.nl/web/show/id=183855/l ... 835/page=1
Veel kijk plezier!

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hey Jan-Jaap,
Ik heb alleen jouw aflevering via interet bekeken en heb me suf gelachen. Erg leuk om te zien!
Je kan zo een baan bij de tv krijgen joh met je babbel!
Jammer dat het van die zeikerds waren, je kookkunsten zagen er prima uit!
Grtz Henk
Ik heb alleen jouw aflevering via interet bekeken en heb me suf gelachen. Erg leuk om te zien!
Je kan zo een baan bij de tv krijgen joh met je babbel!
Jammer dat het van die zeikerds waren, je kookkunsten zagen er prima uit!
Grtz Henk
- Francisca
- Mod virus alert!

Bericht
Jan Jaap de complimenten, je hebt er een leuke aflevering van gemaakt en het zag er allemaal heerlijk uit.
Ik had zo aan tafel willen schuiven
Hoe kregen die meiden het voor elkaar om dit met een 4 te beoordelen, echt belachelijk ...
IK weet natuurlijk niet wat er in de voorgaande afleveringen is gebeurd !
Ik had zo aan tafel willen schuiven
Hoe kregen die meiden het voor elkaar om dit met een 4 te beoordelen, echt belachelijk ...
IK weet natuurlijk niet wat er in de voorgaande afleveringen is gebeurd !
Francisca uit Axel.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gelijk bij het groene afval gooien! (allemaal netjes volgens de regels hè)coendek schreef:even een edit:
damn wat een figuur zeg die veggie
Onze sponsors