Ik dacht dat je met me zou meerijde??coendek schreef:@ marss.. ja dit is inderdaad het 4de projectje
(2maanden oud alweer
) maar geen wedstrijd inderdaad!!!
Helaas is het BBS wiel niet in een hogere ET waarde te krijgen en kan er maar 3mm van het wiel afniet genoeg dus...
Ik blijf gewoon lekker doorzoeken en zal dus voorlopig gewoon lekker de R113's blijven rijden en de hartges langzaam klaar gaan maken
Maandag weet ik wanneer mijn fiets dan EINDELIJK klaar is :rolleyes:
Cheers
Coen
ps. ben er zondag wel bij om al jullie dikke auto's te bekijken!!!
Coen's PW projectje
- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ja dat is echt balen dat je auto nog neit klaar is!
Ik ben ook niet van de partij aangezien mijn wielen nog niet binnen zijn vindt ik het niet echt een reden om mee te rijden. En ik heb altijd maar 1 dag weekend dusja om alleen even te komen kijken hou ik het op een volgende keer!!!
Ik ben ook niet van de partij aangezien mijn wielen nog niet binnen zijn vindt ik het niet echt een reden om mee te rijden. En ik heb altijd maar 1 dag weekend dusja om alleen even te komen kijken hou ik het op een volgende keer!!!
- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Gr.
floris
ps. nog gefeliciflaapstaard he pik
dat komt goed uit want ik kom ook met mijn "dikke" ridecoendek schreef:zal ook camera meenemen om wat dikke "rijdende" foto's te maken !!
Coen
Gr.
floris
ps. nog gefeliciflaapstaard he pik
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
van de RDW site:
http://www.rdw.nl/NR/rdonlyres/74FD8E38 ... _0821b.pdf
Weer wat geleerd...http://www.rdw.nl/NR/rdonlyres/74FD8E38-6573-4CF2-92D1-AF09D27B47AC/0/2_B_0821b.pdf schreef:Afscherming
De personenauto mag geen scherpe delen aan de buitenzijde hebben. De wielen/banden moeten goed zijn afgeschermd, mogen niet meer dan 30 mm buiten de afscherming uitsteken en mogen niet aanlopen.
van de RDW site:
http://www.rdw.nl/NR/rdonlyres/74FD8E38 ... _0821b.pdf
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Ja ik twijfelde ook niet aan jouw woorden hoor, maar de interesse was gewekt en dan wil ik ook ECHT weten hoe het zit.

Gr, Marcel
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Als je netjes rijdt mag je mijn Cooper S Cabrio Works lenen voor morgen
Moet je hem wel ff komen halen
Ik kan helaas toch niet
coendek schreef:in principe rij ik met blont-007 mee maar ga ook zeker ff in een s cabrio zitten en stukje blaaaaaaaazen
maar thanks.. komt echt goed.. zal ook camera meenemen om wat dikke "rijdende" foto's te maken !!
Coen
Als je netjes rijdt mag je mijn Cooper S Cabrio Works lenen voor morgen
Moet je hem wel ff komen halen
Ik kan helaas toch niet

Onze sponsors