BirthDayRun 2008
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Schitterend weer, gezellige mensen, eten, MINI's... Wat wil een mens nog meer?!
Vandaag een dag (mee)gereden met de zip-tuning S van BMW X3. Heerlijk om dat MINI gevoel weer terug te krijgen in de handjes en voetjes. Ik vond het een top dag!
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en A&K in het bijzonder, onwijs bedankt voor de lift!
Vandaag een dag (mee)gereden met de zip-tuning S van BMW X3. Heerlijk om dat MINI gevoel weer terug te krijgen in de handjes en voetjes. Ik vond het een top dag!
Iedereen bedankt voor de gezelligheid en A&K in het bijzonder, onwijs bedankt voor de lift!

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Net voor 12 was de Blauwe weer thuis na een zeer geslaagde dag.
Een grote groep gezellige MINI rijders, een mooie route, prachtig weer, en een heerlijke BBQ, maakte
er weer een geweldig event van.
Organisatie bedankt, op naar 2009.
(heb voor het eerst eens geen foto's gemaakt, maar er zijn er voldoende geschoten. Ik heb al veel mooie plaatjes langs zien komen!!)

Een grote groep gezellige MINI rijders, een mooie route, prachtig weer, en een heerlijke BBQ, maakte
er weer een geweldig event van.

Organisatie bedankt, op naar 2009.

(heb voor het eerst eens geen foto's gemaakt, maar er zijn er voldoende geschoten. Ik heb al veel mooie plaatjes langs zien komen!!)
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- zmorf
- Bijna verslaafd
Bericht
afterparty
organisatie vreselijk bedankt voor een prachtig georganiseerde rit
het was TOP !!!
nog even wat'' sfeer impressie plaatjes''

het was TOP !!!
nog even wat'' sfeer impressie plaatjes''

- remco
- Mod virus alert!
Bericht
zo das was effe een lekker middagje sturen
mooie weggetjes. lekker navigeren en een super weertje!
Renova, Mixed Mini club bedankt voor het organiseren
Net na de rust in Oude Tonge nog effe gewacht op dat hele lange Mini treintje was net achter ons vertrok. Zitten ze vlak achter ons slaan wij bij "bruinisse 7" links af, rijdt dat hele treintje rechtdoor!
wij nog twijfelen maar dat monument volgde vrij snel daarop dus we zaten goed. Uiteindelijk dat treintje nooit meer gezien. Zijn degene nog wel op de route terug gekomen? begreep aan de finish (nog effe geweest, moesten vrijwel direct door naar huis) dat "de belgen" maar getomtomt hadden naar de meet omdat ze het niet meer wisten.
weet iemand de juiste antwoorden nog?

Renova, Mixed Mini club bedankt voor het organiseren

Net na de rust in Oude Tonge nog effe gewacht op dat hele lange Mini treintje was net achter ons vertrok. Zitten ze vlak achter ons slaan wij bij "bruinisse 7" links af, rijdt dat hele treintje rechtdoor!

weet iemand de juiste antwoorden nog?
- bjfloor
- Enthousiast
Bericht
Hallo allemaal,
Ook wij hebben ons prima vermaakt gisteren. Een erg afwisselende en mooie rit.
Rumpel boos thuis op de bank, hij mocht niet mee, terwijl iedereen vroeg waar of hij was.
Meneer spreekt voorlopig niet meer met ons... Nah ja, wel lekker rustig...
Silo's tellen blijkt niet ons sterkste punt, daar gaan we voor in training voor de volgende rit.
Groeten en nogmaals dank aan de organisatoren.
Berend Jan & Sabina
Ook wij hebben ons prima vermaakt gisteren. Een erg afwisselende en mooie rit.
Rumpel boos thuis op de bank, hij mocht niet mee, terwijl iedereen vroeg waar of hij was.
Meneer spreekt voorlopig niet meer met ons... Nah ja, wel lekker rustig...
Silo's tellen blijkt niet ons sterkste punt, daar gaan we voor in training voor de volgende rit.
Groeten en nogmaals dank aan de organisatoren.
Berend Jan & Sabina
- @mr
- Bijna verslaafd
Bericht
Zo.. Ook weer wakker van een dagje puzzelen en toeren...
Was een geweldig leuke dag en een heel mooi uitgezette rit.
Ik zal vanavond de foto's bewerken zodat ik ze kan plaatsen.
Antwoorden.. uit mijn hoofd nog wel een paar.
1. 10
2. tussen 6 en 10
3. euhhh
4. Trappen anders komen we te laat
5. nee joh.. dat is de verkeerde afslag
6. Horen al die wandelaars hier wel op dit smalle fietspad?
7. Heeeeeee. toer de Zeeland.......
8. heee.. ik zie net in mijn spiegel dat we niet de enige zijn die verkeerd rijden.
Ar.
Was een geweldig leuke dag en een heel mooi uitgezette rit.
Ik zal vanavond de foto's bewerken zodat ik ze kan plaatsen.
Antwoorden.. uit mijn hoofd nog wel een paar.
1. 10
2. tussen 6 en 10
3. euhhh

4. Trappen anders komen we te laat
5. nee joh.. dat is de verkeerde afslag
6. Horen al die wandelaars hier wel op dit smalle fietspad?
7. Heeeeeee. toer de Zeeland.......
8. heee.. ik zie net in mijn spiegel dat we niet de enige zijn die verkeerd rijden.

Ar.
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Na bij Jan de Jong een nachtrit te hebben gereden doorgegaan naar Breda voor deel twee. Veel mini's gezien en gezellig met Kees en Annet en vertekeling (Kaaaaaaaaaaaaj) en Pretty Cooper door het Zeelandse getufd. In Oude Tonge een hapje en drankje genomen. We zaten op het goede terrras; toen wij klaar waren kreeg de rest bij een ander terrasje volgens mij pas hun drankjes. Wij zijn hierna richting Amersfoort gereden en waren op tijd thuis.
Was een mooie mini-dag en leuk om alle mini-vrienden weer te zien.
Tot de volgende keer!!

Na bij Jan de Jong een nachtrit te hebben gereden doorgegaan naar Breda voor deel twee. Veel mini's gezien en gezellig met Kees en Annet en vertekeling (Kaaaaaaaaaaaaj) en Pretty Cooper door het Zeelandse getufd. In Oude Tonge een hapje en drankje genomen. We zaten op het goede terrras; toen wij klaar waren kreeg de rest bij een ander terrasje volgens mij pas hun drankjes. Wij zijn hierna richting Amersfoort gereden en waren op tijd thuis.
Was een mooie mini-dag en leuk om alle mini-vrienden weer te zien.
Tot de volgende keer!!

- Contacteer:
Bericht
Wat een dag gisteren
Eigenlijk veel te vroeg eruti gegaan op de zondag maar het was de moeite waard.
Eerst met een flink treintje naar Breda gereden en om 13.00 uur zijn we met de rit begonnen.
Cin had er helemaal zin in met navigeren maar binnen een half uur kwamen we onze voorliggers tegen en reden we met zo'n 30 mini's als kuddedieren achter elkaar.
Lekker in de Oude Tonge bij snackbar Kaai de zondag omzet verdriedubbeld en daarna met een iets kleiner groepje het laatste gedeelte gereden.
Doordat we een paar keer waren fout gereden gingen we het niet redden en hebben de navi aangezet.
Jammer dat die geschifte schiftingsvraag alleen maar in het leven was geroepen om de leden van de MMC te laten winnen maar al met al een geslaagde dag.
Renova bedankt voor de organisatie en volgend jaar zijn we er weer bij, alleen dan ook de NewMINiclub bedanken he voor het verdubbelen van het aantal deelnemers
gr.
floris
Ps. er zijn nooit zoveel foto's gemaakt van mij en mijn MINI

Eigenlijk veel te vroeg eruti gegaan op de zondag maar het was de moeite waard.
Eerst met een flink treintje naar Breda gereden en om 13.00 uur zijn we met de rit begonnen.
Cin had er helemaal zin in met navigeren maar binnen een half uur kwamen we onze voorliggers tegen en reden we met zo'n 30 mini's als kuddedieren achter elkaar.
Lekker in de Oude Tonge bij snackbar Kaai de zondag omzet verdriedubbeld en daarna met een iets kleiner groepje het laatste gedeelte gereden.
Doordat we een paar keer waren fout gereden gingen we het niet redden en hebben de navi aangezet.
Jammer dat die geschifte schiftingsvraag alleen maar in het leven was geroepen om de leden van de MMC te laten winnen maar al met al een geslaagde dag.
Renova bedankt voor de organisatie en volgend jaar zijn we er weer bij, alleen dan ook de NewMINiclub bedanken he voor het verdubbelen van het aantal deelnemers

gr.
floris
Ps. er zijn nooit zoveel foto's gemaakt van mij en mijn MINI

Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Onze sponsors