Ik hang al eventjes rond hier en zoals sommigen van jullie zullen weten, heb ik vorige week een MINI Cooper S (R53) uit Italië naar Nederland gehaald. Ik ben nogsteeds op de keuring aan het wachten (dit verliep allemaal niet zo vlekkeloos qua afspraken), maar ik hou jullie op de hoogte!
Over mezelf... Ik ben Friso, al 19 jaartjes en +/- 2 maanden een gevaar voor de samenleving

Ik woon in het zonnige Zuiden van Nederland en ben op dit moment rechtenstudent aan de UvT (1e jaars).
Ik ben van plan om de richting Recht & Management te gaan volgen vanaf mijn 2e jaar.
Ik heb nu ruim een jaar m'n rijbewijs en heb in die tijd rondgereden in de 'oude' auto van m'n moeder (Alfa Romeo 156 SW Selespeed). Ik ben altijd fan geweest van MINI's en toen ik dit exemplaar zag staan in Italië, wist ik dat het de mijne was.
Ik heb het ook een beetje als investering gekocht en wil er het liefst een paar maandjes in rijden en dan weer doorverkopen.
Daarna wil ik weer een import-MINI kopen van de winst en wie weet kan ik dan uiteindelijk een nieuwe MINI kopen

Maar voor nu hou ik deze lekker (ben er echt al aan gehecht

Jullie zijn dus nog niet van mij af!

Vragen? Stel ze gerust.... niet geschoten, is altijd mis

Groet!
Friso
P.S.: Foto's staan in m'n Gallery