modena s R56 S zw/w JCW
- Jack C
- Mod virus alert!
Bericht
Hoi Jack,
Zag dat Bas gisteren nog een mooi foto van je auto had gemaakt. Wist niet dat je nu ook strepen / vipers op je auto had, maar moet zeggen, mooie keus. Ook nu alles zwart aan de voorkant, staat super. Nee het blijft een zeer mooie Cooper S, het is toch gewoon de kleur die het hem doet.
Stoelen eindelijk verkocht. Wat de Crown Spoke betreft wat is de bodem prijs.
Jack

Zag dat Bas gisteren nog een mooi foto van je auto had gemaakt. Wist niet dat je nu ook strepen / vipers op je auto had, maar moet zeggen, mooie keus. Ook nu alles zwart aan de voorkant, staat super. Nee het blijft een zeer mooie Cooper S, het is toch gewoon de kleur die het hem doet.
Stoelen eindelijk verkocht. Wat de Crown Spoke betreft wat is de bodem prijs.

Jack

- modena
- Be Mini
Bericht
Ja Jack als je eenmaal aan het mode bent kun je niet meer stoppen,iedere keer wel je weer iets anders.
De strepen staan hem ook wel goed he,ik was eerst niet zo into strepen maarja toch geprobeerd ik dacht als het niets is trek ik het er gewoon weer af.
Wat de Crown Spokes betreft Jack die hoeven niet weg maar mogen weg dus daar ga ik niet veel van de vraagprijs afdoen.
Jack ik hoop je snel weer eens te treffen kunnen we een beetje bij praten.
gr. Jack
Heeeee mijn naam genoot lang niet gesproken en leuk je weer te horen.mk3cooperS schreef:Hoi Jack,
Stoelen eindelijk verkocht. Wat de Crown Spoke betreft wat is de bodem prijs.![]()
Jack
Ja Jack als je eenmaal aan het mode bent kun je niet meer stoppen,iedere keer wel je weer iets anders.
De strepen staan hem ook wel goed he,ik was eerst niet zo into strepen maarja toch geprobeerd ik dacht als het niets is trek ik het er gewoon weer af.
Wat de Crown Spokes betreft Jack die hoeven niet weg maar mogen weg dus daar ga ik niet veel van de vraagprijs afdoen.
Jack ik hoop je snel weer eens te treffen kunnen we een beetje bij praten.
gr. Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
- modena
- Be Mini
Bericht
Wat betreft de schoefset ja hij staat wel lekker laag nu he,het kost wel weer een stukje comfort maar is wel heel goed te doen hoor(het valt mij eigenlijk mee)
Olaf we gaan snel weer meeten,kunnen we weer bij lullen
gr. Jack
Hey Olaf ik en Maaij hebben hals reikend op je zitten wachten gisteren,Maaij had de ringsleutel al bij om dat ding te gaan monteren :lol:maar je kwam nietOlaf schreef:jack, ziet er dik uit met die schroefset!! (foto van Birthday Run)hoe rijd het?? snel weer keertje meeten, kunnen we het is even bekijken!
Gr. Olaf

Wat betreft de schoefset ja hij staat wel lekker laag nu he,het kost wel weer een stukje comfort maar is wel heel goed te doen hoor(het valt mij eigenlijk mee)
Olaf we gaan snel weer meeten,kunnen we weer bij lullen

gr. Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
Onze sponsors