Helderziend ofzofrankie schreef:Benieuwd wat m'n volgende wordt. Statistisch is de kans op een Alfa wel heel groot he![]()
![]()
Mijn auto geschiedenis
- Fred
- Volledig MINI minded!

Bericht
Heb aan mijn 12e leren rijden (crossen) met een golf 1, was er helemaal gek van, en nog altijd een zwak voor ouwe golfjes
.

interieur ook helemaal gestript en deurpanelen vervangen door gefineerde platen en een houten sportstuur. Met kleine diameter om forcebollen te kweken
aaaaaah good memories
Op mijn 17e mijn voorlopig rijbewijs gehaald en ineens ook de bijhorende mini

interieur ook helemaal gestript en deurpanelen vervangen door gefineerde platen en een houten sportstuur. Met kleine diameter om forcebollen te kweken
aaaaaah good memories
Op mijn 17e mijn voorlopig rijbewijs gehaald en ineens ook de bijhorende mini
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Mijn autogeschiedenis is niet zo boeiend. Heb sinds de dag dat ik mijn rijbewijs gehaald heb altijd bedrijfsauto's gereden van mn pa's zaak.
1e car:
De meeste langzame auto ever maar wel lekker veel ruimte achterin voor een dikke sub!
2e car:
4x4 kangootje! Leuk voor in de sneeuw!
3e car:
Mercedes Vito. Rijd extreem lekker als bestelbusje. Haalt echt belachelijke snelheden!
4e car: de huidige MINI(Mijn eerste eigen auto)
1e car:

De meeste langzame auto ever maar wel lekker veel ruimte achterin voor een dikke sub!
2e car:

4x4 kangootje! Leuk voor in de sneeuw!
3e car:

Mercedes Vito. Rijd extreem lekker als bestelbusje. Haalt echt belachelijke snelheden!
4e car: de huidige MINI(Mijn eerste eigen auto)
- Friso89
- Mod virus alert!

Bericht
Ik ook maar eventjes dan 
Mijn dagelijkse vervoer sinds de dag, dat ik mijn rijbewijs heb gehaald (21 juli 2007):
Alfa Romeo 156 SportWagon 2.0JTS Selespeed

En op mooie zomerdagen pik ik de auto van m'n moeder wel eens mee
Een VW Eos 2.0T FSI DSG:

En dan vanaf deze week hopelijk op NL'se kentekens, mijn échte eigen auto
:

Mijn dagelijkse vervoer sinds de dag, dat ik mijn rijbewijs heb gehaald (21 juli 2007):
Alfa Romeo 156 SportWagon 2.0JTS Selespeed

En op mooie zomerdagen pik ik de auto van m'n moeder wel eens mee

En dan vanaf deze week hopelijk op NL'se kentekens, mijn échte eigen auto

- paddo
- Be Mini

Bericht
Leuk topic!
Hierbij mijn lijstje: alleen van de Seat heb ik een juiste foto, de overige heb ik van internet de meest gelijke gezocht qua uitvoering, kleur, velgen etc
1. Peugeot 205
2. Peugeot 106 gti

3. Peugeot 206 gti

4. Toyota Corolla T-sport (Ok, saai japans maar wel 192 pk...)

5. Seat Ibiza FR-TDI (en uiteraard ook nog gechipt, zelfs dikke 3 en 5 series hield ik bij met tussensprints, wat een koppel!)

6. BMW 118i HE

en nu dus:

Nog leuk te vermelden dat ik de Seat had ingeruild voor een Alfa Mito 1.4 Turbo, deze werd bij de dealer afgeleverd en ging die dag failliet, daarna nooit meer iets van vernomen
Roy
Hierbij mijn lijstje: alleen van de Seat heb ik een juiste foto, de overige heb ik van internet de meest gelijke gezocht qua uitvoering, kleur, velgen etc
1. Peugeot 205
2. Peugeot 106 gti

3. Peugeot 206 gti

4. Toyota Corolla T-sport (Ok, saai japans maar wel 192 pk...)

5. Seat Ibiza FR-TDI (en uiteraard ook nog gechipt, zelfs dikke 3 en 5 series hield ik bij met tussensprints, wat een koppel!)

6. BMW 118i HE

en nu dus:

Nog leuk te vermelden dat ik de Seat had ingeruild voor een Alfa Mito 1.4 Turbo, deze werd bij de dealer afgeleverd en ging die dag failliet, daarna nooit meer iets van vernomen
Roy
- Sepp
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Opel Manta 2.0 GT, bouwjaar 1983

VW Golf III 1.8 GT, bouwjaar 1992

Opel Vectra 1.8, bouwjaar 1991

Opel Corsa 1.4 16V Sport, bouwjaar 2002

MINI Cooper, bouwjaar 2002

MINI Cooper S, bouwjaar 2005