Vogezentrip 6, 7 & 8 september 2008

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 sep 2008, 17:21

jbcola schreef:Mooi filmpje hoor!! We hebben precies nog wel het een en ander gemist precies :p
Halen we beslist in met jullie :wink:
HK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 sep 2008, 20:19

Strakke film Mister B. 8) :D
Hele mooie impressie van het gebeuren.
Zal zondag ook een poging ondernemen, om een filmpje in elkaar te draaien. :s
En natuurlijk fatsoenlijke muziek er onder te zetten. :?
Maar dat gaat wel lukken.
Kees en Annet
Racende reporter

13 sep 2008, 09:49

Schitterend film Berthil, dat ziet er mooi uit met de Flowplayer 2.2.4 :lol:
Afbeelding
Billie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

14 sep 2008, 08:08

Was het ongeveer zoiets?? :shock: :shock: :lol:

HK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 sep 2008, 14:52

Billie en Bollie schreef:Was het ongeveer zoiets?? :shock: :shock: :lol:
We kwamen heel aardig in de buurt. :lol:
Ware het niet, dat we meer "last" hadden van echte haarspeldbochten en andere wegmisbruikers :mrgreen: .
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

15 sep 2008, 18:44

@ reisgenoten:

Voorstel: Stuur aan mij jullie beeldmateriaal van de Vogezentrip op (b.v. een CD) en ik ga het bij elkaar op een DVD zetten.
Dan een leuk stickertje op de de DVD, Kleurig hoesje, en we hebben een leuke herinnering aan het event. :D

Om te voorkomen dat ik van alles krijg over de post :mrgreen: stuur ik ff een PM met mijn adres. :zwaai
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 sep 2008, 18:57

WOOOW! dat ziet er gaaf uit zeg!

Mooie impressies van deze trip 8)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

15 sep 2008, 22:15

Goed idee Wim, een wat langere film op een hogere resolutie wordt op dit moment gemaakt :)
BlackBird
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

15 sep 2008, 22:16

De Vogezentoertrip 2008 is helaas weer voorbij... :( :(
Bonjour allemaal, ofwel zijn we weer!! Heb een hectische week (en weekend) achter de rug. Kon ternauwernood alle berichtjes en foto’s bekijken. Maar daar heb ik wel steeds een paar tellen tijd vrij voor gemaakt, wat er ook gebeurde! Snel even kijken en lezen…dat móest ik gewoon want ik wilde de herinnering aan de Vogezentoer levend houden…het waren “gave” dagen! Wat een geluk dat we gezegend waren met zoveel fotografen in de club, VIER zelfs en ook nog twee FILMERS. En professioneel ook! Berthil, eindelijk afgelopen weekend je filmpje gezien. :o Was genieten gewoon! Mooi gedaan zeg! Bij mij thuis kon ik ‘m niet openen en op het werk ook niet (wat een ramp is dat als je nieuwsgierig bent!). Bij iemand anders thuis die een snelle laptop had gelukkig even mogen kijken: formidabel hoe je dat gemonteerd hebt. Ik had ‘m nog wel vaker willen zien maar ik kon moeilijk alleen maar achter die laptop zitten. En de foto’s van Dick en Harry (ik moest lachen met jullie teksten erbij) en Paul ook waren heel leuk om te bekijken. Met als hekkesluiter (op talloze manieren vervult hij die rol op ongekende wijze!) niet te vergeten Wim….onze ongekroonde Kiekjeskoning…wat een prachtige plaatjes in die aanvullende Vogezentopic!

Tof dat we dit allemaal hebben meegemaakt. Best veel in drie dagen. Tony zei een dag na afloop van de rit tegen mij: ik zit nog in een Vogezen”lag”, zo’n onwerkelijk gevoel had ik daarna op m’n werk. Dat had ik nou ook, het was gewoon afkicken. En dit topic doet dan erg goed. Te weten dat je niet de enige bent die genoten heeft!

Inderdaad hebben we veel meegemaakt …regen in Thionville, aan elkaar wennen qua samenwerking en communicatie in de pittige colonne, mist tijdens de eerste bergachtige kilometers,mooi maar best een beetje moe, eindelijk in het hotel in Kruth, lekker makkelijk parkeren en spullen op de kamers gooien, eten bestellen van Frans- en Duitstalige menukaarten, oeps! Maar geen nood: uit verrassende hoek kwam vlijtige Vlaamse hulp, viva madame R! De volgende morgen opstaan en met een stralende zon op weg… nét iets te laat om de wielerronde voor te zijn, och whatever, dan maar er tussenin! krijgen we met de Mini’s tenminste ook nog applaus. En niemand die er moeilijk over deed. Direct een leuke route weer…de beroemde Route des Crêtes…een groep die ondertussen klikt en communiceert als een trein: hulpvaardige of praktische aanwijzingen en gevatte opmerkingen volgden elkaar op in de ether. Af en toe een blije waarneming er tussendoor (“ik zie eekhoorntjes!”) of een nuchtere Vlaamse constatering (“krak”!). Dit laatste even voor intimi! :D
Op deze zondag een qua bochtjes indrukwekkend parcours, een spontane route-aanpassing om de Clubman nog een uurtje langer bij ons te houden :mrgreen: , wiens verbaal gezelschap na diens vertrek via de portofoons gemist werd :( . Indrukwekkend parcours, enthousiaste foto-initiatieven, een sprookjesachtig en relaxt Colmar met boottocht en gezellig etentje, waarbij twee leden uit volstrekt verschillende winstreken er zelfs in slagen blindelings elkaar lievelingsgerecht te bestellen en voor de tweede maal bevestigd wordt dat Franse groentesoep sterk afwijkt van de groentesoep die wij kennen. Dag 3 die begon met een fotoshoot bij Lady Liberty :Foto , met af en toe wat smallere routes met mooie panorama’s in de bochten, een creatieve filmstunt van onze eigen Steven Spielberthil, de Coopers die wederom dapper meerace’ten met de S’jes, en een machtig mooie bezichtiging van chateau Haut Koenigsbourg, een zonnige pizza-picknick (weer 'ns wat anders :D ) op een marktplein in Villé en ’t afscheid van de Vogezen aan het einde van de spiraalweg die leidde naar Rocher de Dabo, de ruïne op dat immens hoge uitkijkpunt. Die afdruk van de navigatie van die spiraalweg: gaaf Berthil. Je moet op dat idee komen en er ook nog tijd voor hebben! En die foto van de Mini’s op dat uitkijkpunt dat heeft Lobj…. ehhh Wim :oops: :D weer mirakels mooi gedaan! Ben superbenieuwd naar alle filmbeelden en overige foto’s. Ik houd de site in de gaten. Hulde bij deze aan de beeld- en geluidsmannen. En ook thanks aan degenen die er niet bij waren voor de desalniettemin enthousiaste reacties. Zij die beloven dat ze er volgende keer ook bij zijn houden we daaraan. Blij dat we mogen constateren dat de trip voor herhaling vatbaar is! :D

Heb slinks geïnformeerd bij mijn toerpartner-in-crime: mister Miniboard is te vinden voor een tweede buitenlandse toerrit. Dus er gaat vast een part II volgen! :yeah 2 B continued.. :D
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 sep 2008, 22:29

mooie woorden, reisleidster :yeah , de glimlach danwel grijns kwamen weer naar naar boven bij het nalezen......samen met de weemoed naar de leuke groep en de rit .....maar zoals gezegd door BB ......2 Be continued
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

16 sep 2008, 22:24

Maar even via deze weg het 1e opzetje voor de DVD omslag. :D

(op en aanmerkingen zijn zeer welkom, mag ook via PM)

De rugtekst staat nog niet helmaal goed in het midden. :?

Het is opgemaakt in QuarkXpress.
In principe is de PDF hiervan gewoon te printen en uit te snijden en hopla in het doosie.:yeah

Afbeelding :yeah
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

16 sep 2008, 22:54

Helemaal Top :))

De film is bijna klaar, de PC is de hele dag al aan het rekenen en het deinterlacen gaat nu goed, ik heb de oplossing gevonden, haarscherp op 1080p.
Miniboard
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 sep 2008, 23:07

Wim en Berthil, bedankt voor jullie inspanningen 8) .
Ik heb mijn foto's en filmpjes (voor wat ze waard zijn :oops: ) vandaag naar Wim gestuurd.
BlackBird
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

16 sep 2008, 23:13

Wat 'n eer, Blackie on the cover :o :o
SUPER!! :))
Keb zin om de film met z'n allen te kijken maar dat zal wel niet lukken hè met al die drukke agenda's?? Ik wil er best 'n eindje voor rijden.
HK
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 sep 2008, 18:22

Blackbird schreef: dat zal wel niet lukken hè met al die drukke agenda's??
Een mens is net zo druk als ie zich-/haarzelf maakt. :s

Je kunt er ook tijd voor vrij maken. :)(
Maar dat is natuurlijk aan een ieder.

Terug naar “Afterparty”