AB Cooper S Clubman - JCW Aero kit buikschuiver p.12!
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
weet dat het een fake is, maar ziet er wel verdomd goed uit!!!GregBem schreef:Ben je er gaan onder hangen Olaf?Olaf schreef:Hein heeft alleen de JCW eindstukken erop laten zetten, maar die zouden in princiepe gelijk moeten zijn toch?
De linkse uitlaat 'hangt' op met een vijs, de andere is enkel het sierstuk (van de upgrade kit 192pk)
Zijn helemaal niet dezelfde einddempers dan de JCW...! ;-) (staat een logo op trouwens)

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Geen idee... heb ze niet liggen 
mss kan ik het wel uittesten morgen... staat hier een depannage 192pk ;-)

mss kan ik het wel uittesten morgen... staat hier een depannage 192pk ;-)
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja ik heb hem bewust wat lager gehangen... was ook héél moeilijk om te centreren geef ik toe :d
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hier een FILMPJE! van de uitlaat:
En van het wegrijden:
En van het wegrijden:
Laatst gewijzigd door GregBem op 17 sep 2008, 20:19, 4 keer totaal gewijzigd.
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
mijn standaard S uitlaat hangt scheef af fabriek zelfs..
op de JCW event in colmar-berg.. die zwarte clubman JCW die binnen stond.. zo moet je die uitlate hange!
op de JCW event in colmar-berg.. die zwarte clubman JCW die binnen stond.. zo moet je die uitlate hange!
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ga er wat nader op inzien, want ik vind het eerlijk gezegd ook niet goed staan.
De filmpjes (want Greg is niet zo goed met forums
)
Uitlaat:
Wegrijden:
Toeval wil dat ik die daarnet nog heb bekeken. Het verschil bij ons zit em erin dat wij met verschillende stukken zitten voor de uitlaat en bij de JCW is die uit 1 stuk.William Blake schreef:mijn standaard S uitlaat hangt scheef af fabriek zelfs..
Ik ga er wat nader op inzien, want ik vind het eerlijk gezegd ook niet goed staan.
De filmpjes (want Greg is niet zo goed met forums

Uitlaat:
Wegrijden:
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
wat een supersound!
klinkt echt exact hetzelfde als de echte JCW! echt wel luider dan standaard S!
hoor je nu verschil in sound met sport knop aan of uit?
klinkt echt exact hetzelfde als de echte JCW! echt wel luider dan standaard S!
hoor je nu verschil in sound met sport knop aan of uit?
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht

En over het geluidsniveau: Je zit allebei met een 1.6 4cilinder, enige verschil is de turbo. Die maakt wel wat geluid maar dat ga je niet aan de uitlaat horen denk ik zo.
Als je dan wat gelijk zit met middendempers & einddempers, kom je er wel hoor!
Moet je maar is ff kijken naar die pick-up die vrij snel in beeld komt als ik net wegrij.. Was me niet gelukt met een gewone Cooper zonder dat die kerel op zijn rempedaal zou moeten staancoendek schreef:![]()
ikke niet snap niet

En over het geluidsniveau: Je zit allebei met een 1.6 4cilinder, enige verschil is de turbo. Die maakt wel wat geluid maar dat ga je niet aan de uitlaat horen denk ik zo.
Als je dan wat gelijk zit met middendempers & einddempers, kom je er wel hoor!
Onze sponsors