infeite kan je die van coendek luider en voller maken
turbo's demper het geluid namelijk!
AB Cooper S Clubman - JCW Aero kit buikschuiver p.12!
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
ah, dus altijd op de luidste stand dus?GeoBem007 schreef:WB: nope.. Valve zit ingebouwd bij de JCW zelf, hoort niet bij de uitlaat..
Maar je hoort genoeg hoor
coendek: met een cooper zou ik ook niet nog tijdig voor die pickup zijn weggeraakt
- William Blake
- Bijna verslaafd
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij zit dat geluidsverschil via de Sportknop ook niet in de uitlaat. Ik bedoel daarmee dat er mee geluid wordt binnengelaten in de cockpit, lijkt me eerder een soort van klepje ergens in de auto dan iets dat rond de uitlaat zit.
Maar daar kan ik geen uitsluitsel over geven.
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
hoedanook... ik wil die JCW uitlaat!
zodra m'n andere velgen verkocht zijn ga ik ervoor
heb jij nu de volledige lijn besteld? of enkel de stukken die anders zijn? (de potten)
hmm.. raarGeoBem007 schreef:Volgens mij zit dat geluidsverschil via de Sportknop ook niet in de uitlaat. Ik bedoel daarmee dat er mee geluid wordt binnengelaten in de cockpit, lijkt me eerder een soort van klepje ergens in de auto dan iets dat rond de uitlaat zit.
hoedanook... ik wil die JCW uitlaat!
zodra m'n andere velgen verkocht zijn ga ik ervoor
heb jij nu de volledige lijn besteld? of enkel de stukken die anders zijn? (de potten)
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja maar zoals ik al zei... Je kan ook enkel de dempers kopen, alleen moet dan even de slijpschijf in de huidige uitlaat losgelaten worden
dan ben je rond de 500euro gesteld
Ik zal morgen eens opzoeken langs waar dat geluid binnenkomt met de sportknop! is in ieder geval motorgeluid bij mijn weten, hetzelfde dan wat op de Z4 3.0 werd toegepast!
ps. Bro, stuur eens een mailtje naar Berthil voor uwen avatar... maar eerst wa foto's zetten in u gallery

Ik zal morgen eens opzoeken langs waar dat geluid binnenkomt met de sportknop! is in ieder geval motorgeluid bij mijn weten, hetzelfde dan wat op de Z4 3.0 werd toegepast!

ps. Bro, stuur eens een mailtje naar Berthil voor uwen avatar... maar eerst wa foto's zetten in u gallery

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
kostelijk grapje!
edit: Greg super man!
volledig? dus ook spruitstuk, downpipe, cats, middendemper,..etc?GeoBem007 schreef:De volledige lijn is veranderd. Originele uitlaat ligt nog in de kelder bij Patrick Smets
kostelijk grapje!

edit: Greg super man!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ZiperdeziperdeZIP...
Hup naar de >210! nu vrijdag!
...benieuwd wat het resultaat gaat zijn met de Alta-IC & Works uitlaat!

Hup naar de >210! nu vrijdag!

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
die IC wil ik ook! maar 'ie is zo duurGregBem schreef:ZiperdeziperdeZIP...![]()
Hup naar de >210! nu vrijdag!![]()

Onze sponsors