Dus de kwaliteit kan hoger!
NewMINIclub kalender 2009 *info? zie "events 2008"
- @mr
- Bijna verslaafd

Bericht
Ik zal eens creatief gaan zijn met de Mini dan ;-)
Maar wart Fred aangeeft, je moet wel een beetje aangeven wat formaat foto je wil.. van een 2 MP iphone zal het niet mooier worden.
Ik zal hem zeker in mijn kantoor hangen als hij beschikbaar komt
Arjan
Maar wart Fred aangeeft, je moet wel een beetje aangeven wat formaat foto je wil.. van een 2 MP iphone zal het niet mooier worden.
Arjan
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Wat de meeste camera's afdrukken is altijd goed. Laat de snapshots van de mobieltjes maar even links liggen dan.
Iets van 300 DPI, 3400x2200 pixels?@mr schreef:Ik zal eens creatief gaan zijn met de Mini dan ;-)
Arjan
Wat de meeste camera's afdrukken is altijd goed. Laat de snapshots van de mobieltjes maar even links liggen dan.
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Geweldig leuk initiatief hoor.
Leuk is natuurlijk een diversiteit van modellen, uitvoeringen en kleuren.
(ik zou dit door een paar mensen laten samenstellen)
12 MINI's kiezen en die op een mooie locatie op de foto zetten met een bepaald thema
is natuurlijk ook erg mooi. (haven, fabriek, hier alleen niet te lang mee wachten i.v.m. het afnemende licht)
Maar per blad meerdere MINI'S op allerlei plekken heeft ook wel wat hoor.
Als ik ondersteuning kan bieden laat maar weten, en natuurlijk is de Blauwe ook beschikbaar.
Leuk is natuurlijk een diversiteit van modellen, uitvoeringen en kleuren.
(ik zou dit door een paar mensen laten samenstellen)
12 MINI's kiezen en die op een mooie locatie op de foto zetten met een bepaald thema
is natuurlijk ook erg mooi. (haven, fabriek, hier alleen niet te lang mee wachten i.v.m. het afnemende licht)
Maar per blad meerdere MINI'S op allerlei plekken heeft ook wel wat hoor.
Als ik ondersteuning kan bieden laat maar weten, en natuurlijk is de Blauwe ook beschikbaar.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ik heb niet zo heel veel foto's meer aangezien ik recentelijk 2 hard disk crashes heb gehad. Tijd voor wat mooie nieuwe foto's!
Niet van de bestuurders kant dan... want daar heb ik alweer schade
iDD
Niet van de bestuurders kant dan... want daar heb ik alweer schade
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Wellicht een idee om de kalender in MINI stijl op te maken. Met een vleugje NewMINIclub natuurlijk.
zwart met rode of blauwe kaders.
Of in NewMINIclub.nl forum kleuren en stylo?
iDD
zwart met rode of blauwe kaders.
Of in NewMINIclub.nl forum kleuren en stylo?
iDD
Onze sponsors