fotoshoppen kan altijd nog
NewMINIclub kalender 2009 *info? zie "events 2008"
- padechjo
- Be Mini

- Contacteer:
- Blont-007
- NMC Legend

Bericht
coendek schreef:ja dan moeten we wel ff wachten hoor!!
of zullen we al mijn "oude" mini's erin shoppen
Blont-007 schreef:Haha mss een eigen kalender!MaVaEe schreef:Dat word altijd verleden Ida!Blont-007 schreef:En Coendek die moet gaan kiezen, heden of verleden.![]()
Voordat die kalender klaar is is Coen alweer 3 MINI's verder!
MaVaEe schreef: Nouja hij kan hem al vullen tot Juni vlg mij!![]()
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Met deze gedacht liep ik ook rond, de logo's komen er zeker op te staan.iDarkDesign schreef:Wellicht een idee om de kalender in MINI stijl op te maken. Met een vleugje NewMINIclub natuurlijk.
zwart met rode of blauwe kaders.
Of in NewMINIclub.nl forum kleuren en stylo?
iDD
- Ossie
- The Calendar Guy
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Maar het wordt geen omslagkalender maar een poster van 70/100cm.
En een verzamelfoto is een mooi initiatief maar ik wil het simpel houden.
the blue lobster schreef:12 MINI's kiezen en die op een mooie locatie op de foto zetten met een bepaald thema
is natuurlijk ook erg mooi.
Maar per blad meerdere MINI'S op allerlei plekken heeft ook wel wat hoor.
Heerlijk al deze enthousiasme...DennisW schreef:Gaat er nog een kalender meeting komen voor een verzamel-foto voor op de voorkant van de kalender. Mocht het nodig zijn wil ik eventueel wel foto's maken...
En een verzamelfoto is een mooi initiatief maar ik wil het simpel houden.
- padechjo
- Be Mini

- Contacteer:
Bericht
. Kan haast niet wachten totdat de kalender hier hangt. Weet al een leuk plaatsje voor aan de muur thuis.
Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag.
Vindt het ook een super goed idee van je ossie1972ossie1972 schreef:Heerlijk al deze enthousiasme...Maar het wordt geen omslagkalender maar een poster van 70/100cm. En een verzamelfoto is een mooi initiatief maar ik wil het simpel houden.
- Sven
- Volledig MINI minded!

Bericht
@ossie
Bedankt voor je bericht!
Ik zie dat je al genoeg mensen hebt. Opzich hoef ik onze Mini niet in de kalender te hebben, anderen gaan mij voor..
Blijf wel intresse hebben in de kalender.
Misschien een idee om ook iets te doen met de seizoen?? Bijv. in de Winter, de Mini in de sneeuw?? Of is dat te lastig??
Bedankt voor je bericht!
Ik zie dat je al genoeg mensen hebt. Opzich hoef ik onze Mini niet in de kalender te hebben, anderen gaan mij voor..
Blijf wel intresse hebben in de kalender.
Misschien een idee om ook iets te doen met de seizoen?? Bijv. in de Winter, de Mini in de sneeuw?? Of is dat te lastig??
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Op de kalender wil ik tevens de belangrijkste datums vermelden zoals:
het weekend van Mini United 2009 Silverstone UK & het 50 jarig bestaan van de Mini. (of valt dit samen?)
Zijn er nog meer datums die ik vergeten ben? Behalve jullie verjaardagen natuurlijk.
Misschien wat aankomende meetings, events of ritjes die al bekend zijn?
het weekend van Mini United 2009 Silverstone UK & het 50 jarig bestaan van de Mini. (of valt dit samen?)
Zijn er nog meer datums die ik vergeten ben? Behalve jullie verjaardagen natuurlijk.
Misschien wat aankomende meetings, events of ritjes die al bekend zijn?
- iDarkDesign
- Transformer
Onze sponsors