MINI Clubman wordt BMW 525i wordt BMW 320i
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zijn we elkaar onderweg misschien nog tegen gekomen
De clubman was in Berkel Enschot, vlak bij Tilburg.Friso89 schreef:Mooie Clubman!
Ik zag vandaag nog je rode Cooper staan

- Friso89
- Mod virus alert!
Bericht

Ik reed alleen wel in een VW Eos en ben via de A58/A2/A67 gereden (binnendoor op zondag is verschrikkelijk!).
Haha, ja dan zijn we elkaar vrijwel zeker tegengekomenClubmenneke schreef:De clubman was in Berkel Enschot, vlak bij Tilburg.Friso89 schreef:Mooie Clubman!

Ik reed alleen wel in een VW Eos en ben via de A58/A2/A67 gereden (binnendoor op zondag is verschrikkelijk!).
- padechjo
- Be Mini
- Contacteer:
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Geen EOS gezien
Volgende keer beter
ik reed ook over de snelwegFriso89 schreef:Haha, ja dan zijn we elkaar vrijwel zeker tegengekomenClubmenneke schreef:De clubman was in Berkel Enschot, vlak bij Tilburg.Friso89 schreef:Mooie Clubman!

Geen EOS gezien

Volgende keer beter

- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Friso89
- Mod virus alert!
Bericht
Veel plezier in ieder geval met deze prachtige Clubman, maar dat moet wel goed komen
Volgende keer dat ik naar Bergeijk ga, is hopelijk met de MINIClubmenneke schreef:ik reed ook over de snelwegFriso89 schreef:Haha, ja dan zijn we elkaar vrijwel zeker tegengekomenClubmenneke schreef:
De clubman was in Berkel Enschot, vlak bij Tilburg.
Ik reed alleen wel in een VW Eos en ben via de A58/A2/A67 gereden (binnendoor op zondag is verschrikkelijk!).![]()
Geen EOS gezien![]()
Volgende keer beter

Veel plezier in ieder geval met deze prachtige Clubman, maar dat moet wel goed komen

- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Oh, dikke wielen... Nu alleen nog de achterbumper en de uitlaat, en dan is die helemaal af..
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik kan bijna niet w88 op die uitlaat! Linda: schiet eens een beetje op
Dan is ie wel echt AF.
Haha, Met jou als mijn getuige beloof ik hierbij plechtig dat ik hem niet inruil of verkoop binnen 3 maanden. Ik schat zelf in op 4 jaar. Zit maar 1 probleempunt: introductie mini SUVIvo schreef:Wow, wat een gave Clubman! Erg geslaagd, die striping, velgen en bumper
! En nu niet weer na drie maanden gaan inruilen hè
.

Ik kan bijna niet w88 op die uitlaat! Linda: schiet eens een beetje op

Dan is ie wel echt AF.

- Shadow_Breaker
- GPc-0001
Bericht
Alleen mini SUV of de nieuwe cabrio ook??? oei dat zijn al 2 problemenClubmenneke schreef:Haha, Met jou als mijn getuige beloof ik hierbij plechtig dat ik hem niet inruil of verkoop binnen 3 maanden. Ik schat zelf in op 4 jaar. Zit maar 1 probleempunt: introductie mini SUVIvo schreef:Wow, wat een gave Clubman! Erg geslaagd, die striping, velgen en bumper
.
![]()
Ik kan bijna niet w88 op die uitlaat! Linda: schiet eens een beetje op![]()
Dan is ie wel echt AF.

- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
Bericht
Even kopieren, plakken..En een documentje maken, kan je die ondertekenen.. hihihi.. Vindt um zelf ook super de MINI SUV..Ben benieuwd... Alle spulletjes zijn onderweg, eventjes geduld...
Clubmenneke schreef:Haha, Met jou als mijn getuige beloof ik hierbij plechtig dat ik hem niet inruil of verkoop binnen 3 maanden. Ik schat zelf in op 4 jaar. Zit maar 1 probleempunt: introductie mini SUVIvo schreef:Wow, wat een gave Clubman! Erg geslaagd, die striping, velgen en bumper
.
![]()
Ik kan bijna niet w88 op die uitlaat! Linda: schiet eens een beetje op![]()
Dan is ie wel echt AF.
Even kopieren, plakken..En een documentje maken, kan je die ondertekenen.. hihihi.. Vindt um zelf ook super de MINI SUV..Ben benieuwd... Alle spulletjes zijn onderweg, eventjes geduld...
Onze sponsors