gr.
floris
nog minder dan nu, dat kan haast niet MaartenMaVaEe schreef:Salarisverlaging?
florisvandam schreef:het virus is inderdaad aangeslagen, maar heb medicijnen gekregen om de moddruk te verlagen![]()
gr.
floris
ben er ook erg content mee Richard, zal je binnenkort gek maken met mooie foto'sRies schreef:Aero pakketje: Goed bezig Floris
NEEEEE geen foto'sflorisvandam schreef:ben er ook erg content mee Richard, zal je binnenkort gek maken met mooie foto'sRies schreef:Aero pakketje: Goed bezig Floris![]()
Ps. nu alleen nog een witte S spoiler en dan ben ik aardig klaar![]()
dan kan ik net zo goed gelijk een nieuwe kopen Ries, wacht gewoon geduldig af en als het te lang duurt kan ik altijd nog mijn grote vriendin van Ekris Arnhem bellen voor een mooi prijsjeRies schreef:NEEEEE geen foto'sflorisvandam schreef:ben er ook erg content mee Richard, zal je binnenkort gek maken met mooie foto'sRies schreef:Aero pakketje: Goed bezig Floris![]()
Ps. nu alleen nog een witte S spoiler en dan ben ik aardig klaar![]()
Erg slecht voor het onderdrukken van een modvirus
PS je kan de zwarte van me overnemen en wit laten spuiten
valt niet veel meer te doen Danny, driving lights, blinderen en spoiler, en heel heel misschien andere velgen maar daar ben ik nog niet over uitBigD schreef:haha goed bezig florislaat het virus maar lekker gaan
![]()
Greetz BigD
whaha als of het niks isflorisvandam schreef:valt niet veel meer te doen Danny, driving lights, blinderen en spoiler, en heel heel misschien andere velgen maar daar ben ik nog niet over uitBigD schreef:haha goed bezig florislaat het virus maar lekker gaan
![]()
Greetz BigDen dan is het echt over.
gr.
floris
Onze sponsors