Helemaal goed! Echt exact wat ik bedoelde! Nu alleen nog m'n naam ernaast als het kan (CooperS-indiblue) met de puntjes op de "i" ook knipperend?? Dan heb ik weer een schitterende banner!! Mega bedankt!!MarjoleinART schreef:Heb even een testje gemaakt of het werkte, maar wat wil je precies? met 2 auto's? Of alleen die Indi Blue? zeg het maar!! Kijk maar wat je er van vind en of je het leuk vind zo. (is nog niet helemaal af)CooperS-indiblue schreef: Doe maar rustig aan hoor, doen wanneer je er tijd voor hebt! In ieder geval alvast reuze bedankt!
(heb je misschien een beter plaatje? Deze heb je denk ik verkleind)
Pixar film Cars
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht

- Demelza
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Erg leuk hoor, knap gemaakt. 
Maar ben ik nou de enige die het super irritant dat die in elke post van je (en ik begrijp binnenkort van nog meer anderen) terug komt...?

Maar ben ik nou de enige die het super irritant dat die in elke post van je (en ik begrijp binnenkort van nog meer anderen) terug komt...?

Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Iig beter dan bladzijdes terug te zoekenDemelza schreef:Erg leuk hoor, knap gemaakt.

- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hoihoi
ik vind dat helemaa geweldig..maar snap niet hoe of dat dat werkt....
ben niet zn pc man..ben blij dat ik weet hoe ik op t forum moet komen enz enz.
wil iemand mij het uit leggen...of misschien
voor mij maken... zou t heemaal te gek vinden om een gele NEW MINI en een grijze classic mini te hebben als cartoon en dan met die knipper lichtjes geweldig.
alvast bedankt
groetjes
pjé(eat)
ik vind dat helemaa geweldig..maar snap niet hoe of dat dat werkt....
ben niet zn pc man..ben blij dat ik weet hoe ik op t forum moet komen enz enz.
wil iemand mij het uit leggen...of misschien

alvast bedankt
groetjes
pjé(eat)
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
He pje en daan :hi
Ja geinig die mini-cars. Voor mij is er ook een in de maak. Mini Poeper plaese of Marjolein met lampjes.
????. Ik vind dit echt zo gaaf gemaakt.
Zelfs de kinderen gaan niet slapen voordat ze even de lampjes van Marjolein hebben gezien. Thanks Marjolein, het is een lekkere inslaper voor de kids

Ja geinig die mini-cars. Voor mij is er ook een in de maak. Mini Poeper plaese of Marjolein met lampjes.

Zelfs de kinderen gaan niet slapen voordat ze even de lampjes van Marjolein hebben gezien. Thanks Marjolein, het is een lekkere inslaper voor de kids

- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Hallo allemaal,
Ik hoor de meer mensen deze animatie willen. Ik kan er een banner van maken met je naam erin. Maar zo'n cartoon MINI maken is niet voor mijn weggelegd, dat kun je beter aan MINIPoeper of CooperSIndiBlue vragen.
Maar heb je een plaatje, stuur even een PB naar me, dan kan ik aan de slag gaan
Zet er ook even bij wat je wil. Bijvoorbeeld een banner met naam, zonder naam, knipper lampjes, oogjes, etc...
Ik denk dat ik pas morgen aan de slag kan gaan, maar vind het wel leuk om te doen!!
Groetjes
Marjolein

Ik hoor de meer mensen deze animatie willen. Ik kan er een banner van maken met je naam erin. Maar zo'n cartoon MINI maken is niet voor mijn weggelegd, dat kun je beter aan MINIPoeper of CooperSIndiBlue vragen.
Maar heb je een plaatje, stuur even een PB naar me, dan kan ik aan de slag gaan

Ik denk dat ik pas morgen aan de slag kan gaan, maar vind het wel leuk om te doen!!

Groetjes
Marjolein

- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Haha, dan zal ik hem maar niet meer aanpassen dan ??Marjon schreef:Zelfs de kinderen gaan niet slapen voordat ze even de lampjes van Marjolein hebben gezien. Thanks Marjolein, het is een lekkere inslaper voor de kids![]()

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Complimenten.
Ha joh 5 en 7 dat zien ze niet. Gaaf wat jij op het netvlies kunt toveren.MarjoleinART schreef:
Haha, dan zal ik hem maar niet meer aanpassen dan ??
Complimenten.

- MarjoleinART
- Be Mini
Onze sponsors