Gisteren reed ik lekker naar huis totdat de motor bij gasgeven ineens ging inhouden. Wilde gelijk even langs de dealer rijden maar dat haalde Mini dus niet...stopte er helemaal mee na een klap! De dealer heeft hem getakeld en conclusie
De automatische transmissie is kapot! Oorzaak onbekend, schade 6.000 euro! Bij een km stand van 25.000 lijkt me dit op zijn zachtst gezegd een beetje vreemd. Iemand ervaring met Mini automaat?
Een erg balende en slecht-weekend-hebbende minirijder...
Mini kapot! € 6.000 schade...
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb er geen ervaring mee, maar je hoort het steeds meer! Geen goede zaak...
Heel veel succes ermee. Houdt ons op de hoogte please.
Groet,
CooperS-indiblue
Heel veel succes ermee. Houdt ons op de hoogte please.
Groet,
CooperS-indiblue

- Rob
- 4 op een rij!
Bericht
mini kapot
Een automatische bak zou niet zo snel kapot mogen gaan, dat past niet in de gemiddelde levensduur verwachting van een automaat, wel of geen garantie. Je hebt een auto aangeschaft die van een goede kwaliteit zou moeten zijn. Uit ervaring weet ik dat Mini NL niet zo snel over de brug komt en dat je flink moet duwen om ze in beweging te krijgen. Mogelijk dat je vooraf via je rechtsbijstandverzekering advies kan vragen wat de beste stappen zijn om hier verhaal over te halen. Hele veel succes ermee.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zeker een slechte zaak. 25000 km is niks, dus dan mag zoiets niet kapot gaan! Heel veel succes!!! En je niet laten afwimpelen hè!! Voet bij stuk houden en een vergoeding eisen!
Greetz
Greetz
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Jeetje, hier wordt je niet vrolijk van zeg! Behalve dat het onvoorstelbaar is dat zoiets bij 25.000 km al gebeurt, schrik je je van EUR. 6.000,-- ook 3 slagen in de rondte. Ik hoop dat je wat geregeld krijgt, want dit bepaald geen reclame voor de MINI.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Dit is inderdaad niet om vrolijk van te worden.
Hoop dat ze je tegemoetkomen met een goede regeling.
Voel met je mee, succes hé.

Voel met je mee, succes hé.
Onze sponsors